برای سفر به پوکت چه هتلی مناسب تر است؟

به گزارش بلاگ پو، بهترین هتل های پوکت

اگر می خواهید سفر به تایلند را با بودن در جزایر زیبا و خوش منظره اش تجربه کنید شاید پوکت اولین جزیره ای باشد که به ذهنتان می رسد چون این جزیره که در جنوب تایلند واقع شده است بزرگ ترین جزیره این کشور است و امکانات لوکس و تفریحات هیجان انگیزش لذت سفر به تایلند را به شما نشان می دهد. معروف ترین تفریحگاه این جزیره، ساحل پاتونگ است که امکانات و هتل های زیادی دارد و گردشگران زیادی آنجا را برای اقامت انتخاب می نمایند. می خواهیم تعدادی از بهترین هتل های این جزیره را معرفی کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

برای سفر به پوکت چه هتلی مناسب تر است؟

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

هتل فیشرمنز هاربور اربان ریزورت (Fishermens Harbour Urban Resort)

این هتل 5 ستاره در جنوب مرکز شهر پاتونگ (معروف ترین تفریحگاه ساحلی پوکت) قرار گرفته است و از آن با 10 دقیقه پیاده روی می توانید خودتان را به ساحل پاتونگ برسانید. فرودگاه بین المللی پوکت تقریبا 50 دقیقه رانندگی تا هتل فاصله دارد. اگر تمایل به خرید داشته باشید مرکز خرید جانگ سیلون در 1.4 کیلومتری هتل است.

هتل کرست ریزورت اند پول ویلاز (Crest Resort and Pool Villas)

این هتل 5 ستاره در خارج از مرکز پاتونگ در چند قدمی ساحل تری ترانگ (Tri Trang) قرار گرفته است. هتل یا چشم انداز زیبایی از دریای آندامان اتاق های زیبا و ویلاهای استخر دار ارائه می دهد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت در بخش شمالی جزیره یک ساعت رانندگی است.

هتل آندامان وایت بیچ ریزورت (Andaman White Beach Resort)

این هتل 5 ستاره 9 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد و در آن زندگی لوکس در لب آب را تجربه می کنید. هتل به غیر از ساحل اخنتصاصی و چشم انداز زیبا از دریای آندامان، استخری بزرگ با طول 40 متر و تجهیزات ورزش های آبی رایگان را در اختیارتان می گذارد.

هتل هیتلتون پوکت آرکادیا (Hilton Phoket Arcadia)

این هتل 5 ستاره با جنگل های استوایی احاطه شده و در اتاق های لوکس و بزرگش چشم اندازی نفس گیر از دریا را می بینید. هتل در ساحل کارون قرار گرفته است و فاصله اش تا فرودگاه بین المللی پوکت یک ساعت رانندگی است. می توانید در بالکن های شخصی اتاق ها بنشینید و محو تماشای تپه ها، باغ ها و دریا شوید.

هتل حیات ریجنسی (Hyatt Regency)

این هتل 5 ستاره در جنوب ساحل کامالا قرار گرفته است و فاصله اش تا ساحل پاتونگ 10 و تا فرودگاه بین المللی پوکت 30 کیلومتر است. همه اتاق ها بالکن با چشم انداز تماشایی دارند. تلویزیون بزرگ، مینی بار، کتری برقی، حمام و وای فای رایگان از دیگر امکانات اتاق هاست.

هتل سانسوری (Sunsuri)

این هتل 5 ستاره 5 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد و در نقطه ای دنج در ساحل نای هارن قرار گرفته است. این هتل اتاق های راحت و دو استخر فضای باز دارد و در همه جای آن به اینترنت وای فای رایگان دسترسی دارید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت 50 دقیقه رانندگی است و تا ساحل پاتونگ ترانسفر رایگان دارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9918

به "برای سفر به پوکت چه هتلی مناسب تر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای سفر به پوکت چه هتلی مناسب تر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید