برترین های نخستین مسابقات ملی آزاد مهارت انیمیشن و موشن گرافیک در بوشهر معرفی شدند

به گزارش بلاگ پو، در برگزاری مراسم اختتامیه نخستین مسابقات آزاد مهارت انیمیشن و موشن گرافیک کشور در بوشهر نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

برترین های نخستین مسابقات ملی آزاد مهارت انیمیشن و موشن گرافیک در بوشهر معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر ظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین مسابقات ملی آزاد مهارت انیمیشن و موشن گرافیک در بوشهر گفت: برگزاری نخستین مسابقات آزاد مهارت انیمیشن و موشن گرافیک با هدف ارتقای فرهنگ مهارت آموزی و نهادینه کردن آن در جامعه و بسترسازی برای تبادل فنی و تجارب حرفه ای بین صاحبان فن و کشف استعدادهای حرفه ای نخبگان مهارتی و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت ها و ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت در ارومیه برگزار گردید.

عبدالمجید دراهکی اضافه نمود: برگزاری مسابقه آزاد انیمیشن و موشن گرافیک زمینه ساز توسعه کسب وکارهای جدید در سطح کشور است که نقش اساسی در جذب جوانان به مشاغل زود بازده و نوین دارد.

وی با بیان اینکه در این رقابت ها 17 هنرمند دانش آموخته رشته انیمیشن و موشن گرافیک در سنین مختلف شرکت داشتند اضافه نمود: این هنرمندان از 19 استان در بخش حضوری و غیرحضوری نخستین مسابقات آزاد مهارت انیمیشن و موشن گرافیک شرکت کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات نقشی مهم در نهادینه کردن فرهنگ مهارت در جامعه دارد گفت: برگزاری مسابقات ملی مهارت ویژه شاغلان آزاد و دولتی فرصتی را برای دستیابی به خلأ موجود آموزشی، ارتقای فرهنگ مهارت آموزی و توانمندی های مهارتی در شاغلان شرکت های خصوصی فراهم می سازد.

وی اضافه نمود: در این دوره از مسابقات در بخش انیمیشن علی پور مرادی از استان همدان مقام نخست، افشین ملاح از استان بوشهر مقام دوم، مجید جمشیدی از استان اصفهان مقام سوم و صبور پیامنی از استان سمنان مقام چهارم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

دراهکی به برترین های بخش موشن گرافیک نیز اشاره نمود و گفت: سعیده معصومی از استان بوشهر مقام نخست ، علی حاجی پور از استان بوشهر مقام دوم ، فریده عدالتی از استان فارس مقام سوم و مرضیه رحیم خانی از استان فارس مقام چهارم مسابقات را کسب کردند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر به حضور فعال شرکت کنندگان در بخش غیر حضوری اشاره و خاطر نشان کرد: در این بخش اثر امید سیفی شرکت کننده استان همدان در بخش انیمیشن برتر شد و در بخش موشن گرافیک نیز اثر اله کرم حسینی از استان بوشهر حائز رتبه برتر شد.

ت

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25203

به "برترین های نخستین مسابقات ملی آزاد مهارت انیمیشن و موشن گرافیک در بوشهر معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین های نخستین مسابقات ملی آزاد مهارت انیمیشن و موشن گرافیک در بوشهر معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید