برترین هتل های لوکس با امکانات خارق العاده

به گزارش بلاگ پو، بدون شک هتل های لوکس بسیار زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که سعی می نمایند بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. اما دراین بین بعضی از این هتل ها کوشش دارند تا با ارائه بعضی خدمات عجیب و البته جالب، هرچه بیشتر به چشم مشتریان بیایند. اکنون در این مقاله از خبرنگاران تصمیم داریم تا با این هتل های لوکس از سرتاسر دنیا آشنا شویم.

برترین هتل های لوکس با امکانات خارق العاده

هتل LApogee Courchevel، فرانسه

هتل LApogee Courchevel در دامنه کوه های آلپ قرار گرفته است و این همان منطقه ای است که مسابقات اسکی المپیک در آن برگزار می گردد. طراحی داخلی و خارجی این هتل بسیار زیبا و لوکس است. میهمانان این هتل درواقع می توانند در پنت هاوس های آن حس مالکیت و آسایش کامل داشته باشند. در این سوئیت ها، 4 اتاق خواب وجود دارد که منظره مقابل آن ها دره Couvhevel است و از ویژگی های این هتل می توان به سونای خصوصی، سونا بخار و تراسی با وان آب گرم اشاره نمود. هر شب اقامت در این هتل 1077 دلار هزینه دارد.

هتل Algodon Mansion، بوئنوس آیرس

هتل Algodon Mansion که در بوئنوس آیرس واقع شده است، یک مکان بسیار لوکس برای گردشگران به حساب می آید. این هتل دارای اتاق های سلطنتی است که دمای آن ها کنترل می گردد و شاهد کابینت های نوشیدنی بزرگ در آن ها هستیم. میهمانان این هتل می توانند آرامش بسیار زیادی را در آن تجربه نمایند و هزینه هر شب اقامت در این هتل 980 دلار است.

هتل 51 Buchingham Gate، لندن

در سال 2012 بود که یک طراح هندی با نام Sabyasachi Mukherjee، یکی از اتاق های هتل 51 Buchingham Gate در لندن را دوباره طراحی کرد و آن را به سبک و سیاق سال های 1940، با همان زرق وبرق هالیوودی در آورد. بر روی دیوار های این اتاق تصاویری از هنرمندان معروف نیز قرار گرفته است. درون این سوئیت یک تلویزیون 85 اینچی پلاسما وجود دارد که در کنار آن یک سیستم صوتی تئاتر خانگی ساخت Steinway Lyngdorf خود نمایی می نماید. لازم به ذکر است که این تلویزیون در واقع بزرگ ترین تلویزیونی است که در اتاق هتل های لندن وجود دارد. برای اقامت در این هتل باید به ازای هر شب، 7878 دلار بپردازید.

هتل Peninsula، هنگ کنگ

در حال حاضر، بسیاری از هتل ها، خودرو نیز در اختیار میهمانان خود قرار می دهند؛ اما کمتر دیده شده که امکان رفت وآمد به وسیله هلیکوپتر در این هتل ها وجود داشته باشد. هتل Peninsula در واقع دارای یک باند پرواز در پشت بام خود است که مسافران می توانند از آن استفاده نمایند و البته Peninsula تنها هتل هنگ کنگ است که از یک باند پرواز بهره می برد. این سکوی پرواز در بالای طبقه سی ام قرار گرفته و مسافران برای گردش 15 دقیقه ای با هلیکوپتر باید 1300 دلار بپردازند و هزینه رفت وآمد با این هلیکوپتر نیز حدود 2900 دلار است. برای هر شب اقامت در این هتل باید 760 دلار بپردازید.

هتل Lotte New York Palace، نیویورک

هتل Lotte New York Palac که در نیویورک قرار گرفته است، یک هتل بسیار لوکس به حساب می آید . اگر قصد سفر به این شهر داشته باشید، رزرو سوئیت Jewel انتخابی بسیار خوب و البته گرانقیمت است. سوئیت های این هتل پنجره های بزرگی دارند و کالاهای زینتی بسیاری نیز در محیطشان به چشم می خورد . الماس های موجود در این سوئیت ها توسط ماترین کاتز ساخته شده اند. برای یک شب اقامت در سوئیت Jewel ،باید 25 هزار دلار پرداخت کنید.

هتل Singita Castleton، آفریقای جنوبی

شرایطی را تصور کنید که یک خانه زیبا در جنوب آفریقا و در منطقه حیات وحش Game Reserve دارید. حال و هوای هتل Singita Castleton نیز بدین شکل است. این هتل ساختاری کلبه ای دارد. از قابلیت های هتل مذکور می توان به زمین تنیس، خدمات اسپا و راهنمای گردشگری در آفریقا اشاره نمود. برای هر شب اقامت در این هتل باید 6259 دلار پرداخت کنید.

Oman Six Senses Zighy Bay، عمان

اگر شما از یک غول چراغ جادو بخواهید که یک هتل رؤیایی برایتان آماده کند، بدون شک نتیجه کار شبیه به سوئیت Beit Musandam خواهد بود. این سوئیت ها دارای 4 اتاق خواب هستند که در هتل Oman Six Senses Zighy Bay واقع شده اند. این ویلاها از یک ساحل خصوصی بهره می برند و در آن ها شاهد خدمات اسپا، باشگاه، یوگا و یک استخر 17 متری هستیم. برای هر شب اقامت در این هتل باید 15 هزار دلار پرداخت کنید.

هتل The Landmark London، لندن

یکی از مزایای هتل The Landmark London برای میهمانانش این است که می توانند از کفش های Crockett & Jones استفاده نمایند. لازم به ذکر است که کفش های جیمز باند نیز توسط این کمپانی فراوری می شوند. این هتل بسیار لوکس و زیبا است و گردشگران در The Landmark London می توانند ساعات بسیار خوبی داشته باشند. برای هر شب سکونت در این هتل 5 ستاره باید 400 دلار پرداخت کرد.

هتل Palazzo Victoria، ایتالیا

در شهر ورونا که در شمال ایتالیا قرار گرفته، هتل Palazzo Victoria ساخته شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این شهر به شهر رمان های عاشقانه معروف است و خاستگاه داستان رومئو و ژولیت نیز شهر ورونا بوده است. میهمانان این هتل می توانند در اتاق های خصوصی خود آرامش را تجربه نمایند. در حین رزرو کردن این هتل نیز می توانید موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. هزینه هر شب اقامت در هتل Palazzo Victoria حدود 288 دلار است.

هتل Mayflower Grace، واشینگتن

میهمانان هتل Mayflower Grace می توانند در یک محیط بسیار زیبا از خدمات اسپا لذت ببرند که هزینه آن نیز برای دو نفر 2995 دلار است و بعد از اسپا نیز می توانند به حمام خصوصی بروند. شام این رستوران نیز در اتاق هایی سرو می شوند که در باغِ هتل هستند و با شمع های روشن نیز تزیین شده اند و تمام این موارد باعث خواهند شد که از سفر خود به این هتل، یک خاطره خوب داشته باشید. هزینه هر شب اقامت در هتل Mayflower Grace حدود 610 دلار است. در این مقاله از خبرنگاران با جالب ترین خدماتی که در هتل های لوکس دنیا ارایه می گردد، آشنا شدیم. شما در طول سفر های خود چه خدمات جالبی را در هتل ها مشاهده نموده اید؟ با ما و کاربران خبرنگاران به وسیله بخش دیدگاه ها در ارتباط باشید. منبع: Architecturaldigest

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: کجارو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19808

به "برترین هتل های لوکس با امکانات خارق العاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های لوکس با امکانات خارق العاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید