فزونی والیبالیست های ایران مقابل اسلوونی

به گزارش بلاگ پو، تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال از ساعت 19:30 امشب (آدینه)، به مصاف تیم والیبال اسلوونی رفت و در یک بازی یکطرفه توانست با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد.

فزونی والیبالیست های ایران مقابل اسلوونی

والیبال ایران در سومین مسابقه خود در هفته سوم، با ترکیب میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل نژاد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور برابر اسلوونی کار را شروع کرد.

در ست نخست این ملاقات، والیبال ایران تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه 26 بر 24 به پیروزی دست یابد. در ست دوم این مسابقه، والیبال ایران عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و پیروز شد با نتیجه سنگین 25 بر 14 به پیروزی برسد تا ایران در این بازی، با نتیجه 2 بر صفر از حریف پیش بیفتد.

در شروع ست سوم این مسابقه، اسلوونی حرفی برای گفتن نداشت و ایران توانست در یک بازی مقتدرانه با نتیجه 25 بر 21 به پیروزی برسد تا اسلوونی در این رقابت، با نتیجه سنگین 3 بر صفر از بلندقامتان ایران شکست بخورد.

در لحظات پایانی این بازی، درگیری بین دو تیم پیش آمد که در آخر ختم به خیر شد.

والیبال ایران در چهارمین بازی خود در هفته سوم این رقابت ها شنبه 18 تیر از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت ایران به مصاف صربستان خواهد رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 64965

به "فزونی والیبالیست های ایران مقابل اسلوونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فزونی والیبالیست های ایران مقابل اسلوونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید