آنالیز سیاست گذاری فرهنگی حوزه بهداشت در جدیدترین شماره سروش

به گزارش بلاگ پو، ویژه نامه عید نوروز مجله سروش همزمان با شیوع کرونا به آنالیز سیاست گذاری فرهنگی حوزه بهداشت پرداخته است.

آنالیز سیاست گذاری فرهنگی حوزه بهداشت در جدیدترین شماره سروش

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی انتشارات سروش، 1687 شماره از مجله سروش، ویژه نامه عید نوروز 99 در 96 صفحه منتشر شد.

در این شماره از مجله سروش، در بخش گزارشگران خود به دنیای مستند ورود پیدا نموده و در گزارشی به اختتامیه مستند سینما پرداخته است. همچنین با کارگردانان و مستندسازان نیز گفتگوهایی انجام داده است.

در بخش آنتن، مجله سروش به سراغ فیلم های ساخته شده در حوزه کودک و نوجوان رفته و در قالب گزارش و گفت گو به آنالیز فیلم های ساخته شده این حوزه پرداخته است.

همچنین در ادامه، سروش نیز به نوبه خود به حال و روز کرونایی این روزها پرداخته است و در پرونده ویژه خود به طور مفصل در مورد سیاست گذاری فرهنگی حوزه بهداشت، پاسداشت پزشکان و پرستاران و.... ورود پیدا نموده است. در ادامه در بخش سوژه، بر رسانه ها و عملکرد آن در بحث بیماری کرونا متمرکز شده است.

در بخش اندیشه نیز به فضای مجازی، آسیب شناسی رفتار مصرف گرا در فضای مجازی، مروری بر دوگانگی رفتارها در فضای مجازی، انگیزه های جعل هویت در فضای مجازی و .... پرداخته است.

در بخش پایانی خود با عنوان قاب نیز در قالب تصویر به روایت حوادث سال 98 اشاره نموده است.

علاقه مندان برای تهیه این شماره از سروش هفتگی می توانند به وسیله شماره تلفن بازرگانی انتشارات 6-88345064 و یا فروشگاه انتشارات 88310610 تماس حاصل کنند.

انتهای پیغام/4139/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22536

به "آنالیز سیاست گذاری فرهنگی حوزه بهداشت در جدیدترین شماره سروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز سیاست گذاری فرهنگی حوزه بهداشت در جدیدترین شماره سروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید