برمک: پرسپولیس باید خط دفاعی اش را ترمیم کند، این تیم مهاجمی مثل دیاباته می خواهد

به گزارش بلاگ پو، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم برای ادامه کار در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باید خط دفاعی اش را ترمیم کند.

برمک: پرسپولیس باید خط دفاعی اش را ترمیم کند، این تیم مهاجمی مثل دیاباته می خواهد

کوروش برمک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد رجحان 2 بر صفر پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر و صعود به جمع 4 تیم پایانی جام حذفی گفت: پرسپولیس در این بازی به لحاظ دفاعی شکننده نشان داد و دیدیم که شهرداری ماهشهر در دقایقی روی دروازه پرسپولیس موقعیت خطرناک ایجاد کرد. اگر آن صحنه پنالتی اعلام می شد، شرایط می توانست سخت تر گردد. شهرداری ماهشهر تیمی با سازه های لیگ دسته اول است که در لیگ دسته دوم بازی می نماید.

وی اضافه کرد: کالدرون به این نتیجه رسید که با شیوه نیمه نخست نتیجه دریافت سخت است و به همین دلیل تغییراتی در نیمه دوم انجام داد تا بازی به وقت های اضافه و ضربات پنالتی کشیده نگردد و کار را در 90 دقیقه تمام کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول گفت: اگر در رابطه با این فصل بخواهیم صحبت کنیم، باید فلش بک به دوران برانکو بزنیم. کالدرون به تیمی آمد که برانکو سه چهار فصل نتایج خوبی گرفته و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته بود. تغییرات مدیریتی هم کار را برای او سخت کرد. از ابتدا معتقد بودم کالدرون به سبک فوتبال ایران و آسیا آشنایی ندارد. از نظر فلسفه مربیگری او به فوتبال آسیا نزدیک نیست که در این قاره بازیکنان با چه خصوصیات و روحیاتی حضور دارند. آشنایی با این مسئله زمان می برد و هنوز هم معتقدم که از فوتبال آسیا شناخت ندارد اما با یاری کادرفنی از پرسپولیس شناخت به دست آورد.

برمک با بیان اینکه رسیدن به شناخت از پرسپولیس کار سختی برای کالدرون بود، گفت: با کوشش و سختکوشی در کادرفنی، این اتفاق رخ داد. حضور کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس به آشنایی کالدرون سرعت داد و باقری توانسته همه چیز را منظم کند و نقش پررنگی دارد. باقری با تجربه اش به پرسپولیس یاری نموده و حتی صحبت های او طرفداران را آرام کرد و مدیریت او به تیم یاری کرد. کالدرون هم رفته رفته با نتایج اخیر آرام آرام به ترکیب اصلی اش رسیده، اما هنوز در دفاع میانی خودش شک و تردید دارد. او متوجه شد که باید در خط دفاعی به جمع بندی برسد و در نهایت به این جمع بندی رسید که سیدجلال این فصل هم می تواند به پرسپولیس یاری کند. با این حال پرسپولیس نیم فصل اول را خیلی خوب پشت سر گذاشت و حتی اگر در بازی عقب افتاده مقابل نساجی، حداقل امتیار را بگیرد می توان نمره مثبتی به تیم کالدرون داد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد اینکه این تیم برای نیم فصل دوم در چه پست هایی احتیاج به تقویت دارد تا در لیگ قهرمانان آسیا هم نتیجه بگیرد، گفت: لیگ قهرمانان آسیا جای خود را دارد، اما پرسپولیس باید یک مهاجم تمام کننده کنار علیپور داشته باشد؛ بازیکنی مانند شیخ دیاباته که در استقلال خیلی خوب گلزنی می نماید. در کنار این مسئله، باید پرسپولیس در فاز دفاعی به صورت سیستمی ترمیم گردد و نظم بیشتری بگیرد تا در لیگ مدعی بماند. برای لیگ قهرمانان آسیا هم فرصت تقویت وجود دارد و باید مهاجم جذب گردد، اما برای ادامه کار باید فاز دفاعی ترمیم گردد. وقتی خط دفاعی مقابل تیم دسته دومی آسیب پذیر است، کار در نیم فصل دوم سخت تر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18213

به "برمک: پرسپولیس باید خط دفاعی اش را ترمیم کند، این تیم مهاجمی مثل دیاباته می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برمک: پرسپولیس باید خط دفاعی اش را ترمیم کند، این تیم مهاجمی مثل دیاباته می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید