رحمانی: دالکورد را به سوپرتان سوئد می رسانیم، کار آسیایی ها در سوئد سخت است

به گزارش بلاگ پو، هافبک ایرانی تیم فوتبال دالکورد سوئد گفت: به دالکورد آمدم تا یاری کنم این تیم را به سوپرتان سوئد برسانیم و خدا را شکر شرایط خوب است.

رحمانی: دالکورد را به سوپرتان سوئد می رسانیم، کار آسیایی ها در سوئد سخت است

بختیار رحمانی، فوتبالیست ایرانی شاغل در لیگ سوئد در گفت وگو با خبرنگاران درباره شرایطش در این لیگ اظهار کرد: شرایط لیگ سوئد خیلی خوب است و من به دالکورد آمدم تا یاری کنم این تیم به سوپرتان برسد. اکنون در رده دوم جدول هستیم و خدا را شکر شرایط خوب است. همه چیز اینجا خوب است و امیدواریم در سه، چهار بازی به جای مانده پیروز شویم تا به لیگ سوپرتان صعود کنیم. بازیکنان در اینجا بسیار باکیفیت هستند و باشگاه ها حرفه ای عمل می نمایند. البته بازی در سوئد سخت است چون بازیکنان سرعتی، قدرتی و تکنیکی زیادی دارد و لیگ باکیفیتی است.

او ادامه داد: اگر به دسته بالاتر صعود کنیم کارمان سخت تر می گردد اما امیدوارم به آن مرحله هم برسیم. کار کردن در چنین لیگی سخت است چون شرایط حرفه ای اینجا فرق دارد. اگر بازیکنی هم از آسیا بخواهد به سوئد بیاید، فرآیند زمانی طولانی را باید طی کند. چهار، پنج ماه باید بماند تا ویزا و اقامتش بیاید و این کار را سخت می نماید. اگر بازیکن ایرانی بتواند به این لیگ بیاید پیشرفت می نماید.

هافبک دالکورد سوئد اضافه نمود: اینجا با بعضی از بازیکنان مثل سوشا مکانی و علیرضا بیرانوند در ارتباط هستم اما به هر حال همه سرمان توی کار خودمان است و درگیر هستیم و برایشان آرزوی پیروزیت دارم. همه شان هم دوستان من هستند و دوستشان دارم. من اینجا با خانواده و تمرینات وقتم را می گذارنم و شرایط زندگی ام نسبت به ایران و شرایط آب وهوایی فرق نموده است اما هر چه هست، می گذرانیم.

او با بیان این که فعلا تصمیمی برای آینده اش نگرفته است، گفت: اگر شرایط مهیا باشد استقبال می کنم و در سوئد کارم را ادامه می دهم اما این چند بازی باید بگذرد تا ببینیم چه پیش می آید. ان شاءالله این چند هفته معین می گردد. من هدفم این بود که به سوئد بیایم تا با تیمم نتایج خوبی بگیرم. مردم به من محبت دارند و دوست دارم بازی های خوبی را برای تیمم انجام دهم. امیدوارم بتوانم با تیمم صعود کنم.

رحمانی در پاسخ به این سوال که لیگ ایران را دنبال می نماید یا خیر، اعلام کرد: هر موقع که وقت داشته باشم بازی های لیگ ایران را دنبال می کنم. هنوز زود است که بگوییم کدام تیم پیروز خواهد بود چون با حضور یکسری از مربیان خوب، لیگ ایران شرایط بهتری پیدا نموده و کار برای همه سخت تر شده است. نمی گردد گفت چه تیمی قهرمان می گردد اما استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر تیم های خوبی هستند. البته همواره مربیانمان به ما می گفتند که تا هفته هفتم یا هشتم هیچ چیزی معلوم نیست و باید صبر کرد و اتفاقات را مشاهده کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 57181

به "رحمانی: دالکورد را به سوپرتان سوئد می رسانیم، کار آسیایی ها در سوئد سخت است" امتیاز دهید

1 کاربر به "رحمانی: دالکورد را به سوپرتان سوئد می رسانیم، کار آسیایی ها در سوئد سخت است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمانی: دالکورد را به سوپرتان سوئد می رسانیم، کار آسیایی ها در سوئد سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید