برنامه ویژه ای برای جعفری جوزانی در زادگاهش

به گزارش بلاگ پو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: مسعود جعفری جوزانی در عرصه کارگردانی و فیلمنامه نویسی موفق است و این مفاخر و الگوهای فرهنگی و هنری کشور باید به نسل های جوان معرفی شوند.

برنامه ویژه ای برای جعفری جوزانی در زادگاهش

سعید کتابی در گفت وگو با خبرنگاران،در این رابطه اضافه کرد: 30 مردادماه آئین تجلیل از مسعود جعفری جوزانی و رونمایی از کتاب گردش تصویر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در ملایر برگزار می گردد.

وی ادامه داد: کتاب گردش تصویر حاصل 20 جلسه مصاحبه با مسعود جعفری جوزانی است که توسط مرکز اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور به رشته تحریر درآمده است.

کتابی اعلام کرد: مسعود جعفری جوزانی در سینمای ایران صاحب سبک است که همزمان با رونمایی از کتاب زندگینامه وی، از شخصیت و صندلی ارزنده و ماندگار این هنرمند ملایری نیز تجلیل می گردد.

معاون فرماندار ملایر با اشاره به اینکه مسعود جعفری جوزانی هیچ گاه شهر و زادگاه خود ملایر را فراموش نکرده و همواره در آثار خود برای مخاطبانش ارزش والایی قائل است، گفت: برگزاری این آئین تأثیرگذاری بالایی در روند فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان دارد.

کتابی ادامه داد: همچنین 40 پوستر از فعالیت های هنری مسعود جعفری جوزانی توسط مرکز اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور تهیه گردیده است که همزمان با آئین رونمایی از کتاب و تجلیل از وی، در قالب نمایشگاه به مدت 10 روز در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر دایر می گردد.

وی یادآورشد: در سرانجام آئین تجلیل و رونمایی از کتاب این هنرمند، فیلم پشت دیوارهای سکوت در سینما بهمن ملایر برای نخستین بار اکران عمومی می گردد.

معاون فرماندار ملایر با اشاره به اینکه امیرشهاب رضویان از کارگردانان و هنرمندان کشورمان سخنران ویژه این آئین است، گفت: این مراسم در راستای رویداد بین المللی همدان 2018 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 604

به "برنامه ویژه ای برای جعفری جوزانی در زادگاهش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ویژه ای برای جعفری جوزانی در زادگاهش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید