برگزاری جشنواره بازی های فکری با مواد بازیافتی

به گزارش بلاگ پو، معاون شهردار منطقه 5 تهران از برگزاری جشنواره بازی های فکری با مواد بازیافتی اطلاع داد و گفت: استفاده مجدد از موادی که به عنوان زباله در خانه ها ایجاد می شوند، هدف برگزاری این جشنواره است.

برگزاری جشنواره بازی های فکری با مواد بازیافتی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید حسین دلبری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 تهران درباره جشنواره بازی های فکری با استفاده از مواد بازیافتی اظهارداشت: در این جشنواره 29 بازی با استفاده از مواد بازیافتی طراحی شده و در بوستان شاهد از چند روز پیش شروع شده است.

وی در مورد دلایل برگزاری این جشنواره گفت: علت برگزاری چنین جشنواره ای فرهنگ سازی در مورد کاهش مواد بازیافتی و استفاده مجدد از موادی است که به عنوان زباله در خانه ها ایجاد می شوند، اما با کمی خلاقیت می توان آن ها را مجددا به کار گرفت.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی با بیان اینکه این جشنواره هزینه ای را برای شهرداری در بر نداشته است، ادامه داد: حضور تمامی گروه های سنی در کنار یکدیگر و اجرای بازی های فکری موجب می گردد تا نشاط اجتماعی در شهر ایجاد شده و خانواده ها بتوانند با الگو گیری از این بازی ها اوقات فراغت مفرحی را برای خود تعریف نمایند.

دلبری به استقبال کم نظیر از این جشنواره یک روزه اشاره نمود و گفت: با وجود سردی هوا بیش از هزار نفر از این جشنواره استقبال کردند و این نشان می دهد که شهروندان مشتاق برگزاری چنین برنامه هایی هستند که بتواند خانواده ها و گروه های سنی مختلف را کنار هم قرار دهد.

وی به برگزاری جشنواره نخست بازی های فکری در بوستان گلبن محله شاهین اشاره نمود و گفت: پس از استقبال بسیار خوب شهروندان منطقه از جشنواره نخست بازی های فکری، شهردار منطقه تصمیم گرفت تا این جشنواره در تمامی نواحی هفت گانه منطقه اجرا گردد و جشنواره امروز دومین جشنواره در این قالب بوده است.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، جشنواره بعدی بازی های فکری نیز روز 5 شنبه آینده از ساعت 15 تا 17 در بوستان میعاد برگزار می گردد.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17596

به "برگزاری جشنواره بازی های فکری با مواد بازیافتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره بازی های فکری با مواد بازیافتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید