برگزاری جشن ملی سپاس برای تقدیر از مدافعان سلامت

به گزارش بلاگ پو، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، جشن ملی سپاس با اجرای سرود و اهدای شاخه گل در بیمارستان های خط مقدم مبارزه با کرونا برگزار می گردد.

برگزاری جشن ملی سپاس برای تقدیر از مدافعان سلامت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها، روز گرامیداشت پرستار نامیده شده است. این روز باشکوه، سال جاری حال و هوای خاص تری به خود گرفته است؛ چرا که کادر درمان و در راس آن ها پرستاران، نزدیک به 10 ماه است در خط مقدم مبارزه با ویروس خطرناک کرونا هستند و حتی تعدادی از آنان در همین جهت به شهادت رسیدند. روز پرستار سال جاری به پاس گرامیداشت مقام مدافعان و شهدای سلامت در سراسر کشور با حال و هوای ویژه تری برگزار می گردد.

دفتر موسیقی و سرود صدا و سیما با مشارکت مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی جشن و پویش سپاس را برای قدردانی از زحمات مدافعان سلامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خط مقدم مبارزه با کرونا برگزار می نماید.

در این ویژه برنامه، گروه های سرود مختلف از سراسر کشور به بیمارستان ها رفته و با اجرای سرود هایی که به پرستاران تقدیم می گردد، از زحمات آنان تقدیر می نمایند. این گروه ها همچنین با اهدای چند شاخه گل به آنان خسته نباشید گفته و از کوشش های شبانه روزی مدافعان سلامت در سراسر کشور سپاسگزاری می نمایند.

تا به امروز استان های تهران، تبریز، قم، مشهد، سیستان و بلوچستان، اصفهان، همدان، یزد، ساری، کرمانشاه، کرمان، بوشهر، یاسوج، بندرعباس، سمنان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، قزوین، البرز، لرستان و مرکزی به این پویش پیوسته و در روز های اخیر گروه های سرودی را به بیمارستان خط مقدم مبارزه با کرونا فرستاده اند. این پویش تا روز تولد حضرت زینب و روز پرستار ادامه خواهد داشت.

ایپتن

ایپتن | آخرین اخبار و مقالات گردشگری

مجله توسعه دهنده

مجله توسعه دهنده | مجله تکنولوژی و علوم رایانه
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40019

به "برگزاری جشن ملی سپاس برای تقدیر از مدافعان سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشن ملی سپاس برای تقدیر از مدافعان سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید