بسته خبری پرسپولیس ، از بدهی صد میلیاردی تا توقیف لوگوی باشگاه

به گزارش بلاگ پو، پرسپولیس بالای 100 میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد و چیزی نمانده که لوگوی این باشگاه را هم بخاطر بدهی به یک هتل توقیف کنند.

بسته خبری پرسپولیس ، از بدهی صد میلیاردی تا توقیف لوگوی باشگاه

از بدهی صد میلیاردی تا توقیف لوگوی باشگاه

توقیف لوگوی پرسپولیس

بدتر از همه مسائل مالی پرسپولیس، احتمال توقیف لوگوی این باشگاه است که عرب درباره اش گفته: برای یک هتل 330 میلیون تومان اجراییه داشتیم و به همین دلیل می خواهند لوگوی پرسپولیس را توقیف کنند. در صورت توقیف لوگوی باشگاه قطعاً در زمینه همکاری اسپانسرها با مشکل روبرو می شویم و اسپانسرها دیگر به ما کمک نمی کنند.

محرومیت 5 بازیکن از فینال

پرسپولیس اگر به فینال جام حذفی صعود کند، ممکن است پنج تا از بازیکنانش را نتواند مقابل داماش به میدان بفرستد. سروش رفیعی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، علی علیپور و سیامک نعمتی بازیکنان تک اخطاره پرسپولیس تا قبل از بازی سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی هستند و هر کدام در اصفهان کارت بگیرند، دواخطاره و از حضور در فینال (اگر پرسپولیس فینالیست شود) محروم خواهند شد.

مالیات 100 میلیاردی

بدهی مالیاتی باشگاه پرسپولیس بالای 100 میلیارد تومان است. این را ایرج عرب در واکنش به شایعه بدهی 120 میلیاردی این باشگاه گفته و توضیح داده: بدهی مالیاتی پرسپولیس بالای 100 میلیارد است ولی بدهی های دیگر سر رسید شده و در حال بررسی است.

60 هزار دلار را پس می دهند؟

یکی از مسائل پرسپولیس افراد به ظاهر هواداری هستند که در بوق و کرنا به این باشگاه کمک می کنند و وقتی می بینند هیچ پستی به آنها تعلق نگرفته، می افتند دنبال پس دریافت پول شان. یکی از همین افراد چند سال پیش 60 هزار دلار به پرسپولیس کمک کرده بود که به گفته مدیرعامل حالا پولش را می خواهد: دو هفته پیش 60 هزار دلار حکم اجرایی برای سال 90 یا 91 داشتیم. آقایی آن موقع به تیم کمک کرده بود و حالا که این مبلغ شده 900 میلیون تومان، می خواهد آن را پس بگیرد.

18 میلیارد بجای 32 میلیارد

درباره درآمد فصل گذشته پرسپولیس از لیگ قهرمانان، مدیرعامل این باشگاه گفته: زمانی که آن پاداش به ما تعلق گرفت، دلار 16 هزار تومان بود و اگر کل مبلغ را یکجا می دادند حدود 32 میلیارد تومان دست مان را می گرفت اما ای اف سی بخشی از آن را به عنوان خیریه برداشت و بخشی دیگر برای برگزاری فینال هزینه شد. آن پول وقتی به دستمان رسید که دلار شد 11 هزار تومان و در مجموع 18 میلیارد دستمان را گرفت.

11 - 390

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7429

به "بسته خبری پرسپولیس ، از بدهی صد میلیاردی تا توقیف لوگوی باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس ، از بدهی صد میلیاردی تا توقیف لوگوی باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید