بندرگاه خور دبی ، جاذبه ای دیدنی در شهر زیبای دبی

به گزارش بلاگ پو، دبی شهری لوکس می باشد که در حال حاضر گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید. این شهر زیبا در حاشیه خلیج فارس واقع شده است. دبی شهری امیرنشین است و همین موضوع سبب شده که این شهر به سرعت پیشرفت کند زیرا انواع مراکز خرید، برج های آسمان خراش و شرکتهای بزرگ تجاری در دبی فراوان است و همین امر این شهر را به شهری زیبا و توریستی تبدیل نموده است. به طور کلی اشخاص بسیاری از بیشتر کشورهای دنیا به دبی سفر می نمایند و در این شهر به سرگرمی و خوش گذرانی می پردازند.

بندرگاه خور دبی ، جاذبه ای دیدنی در شهر زیبای دبی

دبی از جمله شهرهایی می باشد که ایرانیان علاقه زیادی به سفر در این شهر دارند. از همین رو آژانس های مسافرتی برای فواصل زمانی مختلف در سال یا مناسبت ها همانند تعطیلات نوروزی برنامه های سفر به دبی را فراهم می نمایند. این آژانس های مسافرتی تور دبی را برگذار می نمایند , تور دبی یکی از تورهای مسافرتی محبوب در بین مسافران می باشد. سایت خبرنگاران همیشه انواع تور دبی را به بازدیدنمایندگان ارائه می نماید و شما می توانید برای سفر به دبی، تور دبی را انتخاب کنید و از سفر خود لذت ببرید. در این متن درباره یکی دیگر از مکان های گردشگری دبی شرح می دهیم پس با ما با معرفی بندرگاه خور دبی همراه باشید.

آشنایی با بندرگاه خور دبی

خور دبی یکی از بندرگاه های این شهر می باشد که دارای جاذبه های طبیعی نیز است که همین جاذبه ها این منطقه را به مکانی گردشگری تبدیل کرده است. بندرگاه خور دبی دارای پارکی بزرگ و زیباست که از دیدنیهای دبی به شمار می آید. بچه ها در این پارک با دنیایی از سرگرمی و سرگرمی مشغول می شوند. اگر شما با خانواده تان به دبی سفر می کنید پیشنهاد می کنیم همیشه کودک خود را به این پارک مهیج و زیبا ببرید. این پارک دارای بخش های زیبا و چشم نوازی است که مسافران می توانند از این بخش ها استفاده نمایند و لذت ببرند. به طوری که در این پارک مکان مجهزی برای بازی و گردش بچه ها واقع شده است به این مکان اصطلاحا شهر بچه ها نیز گفته می گردد. این شهر کودک برای بچه ها در حدود سنین 2 تا 15 سال ساخته شده است. بچه ها در پارک کودک خور علاوه بر بازی و سرگرمی می توانند به صورت عملی با زمینه های علمی، تکنولوژی، طبیعتی و .. نیز آشنا شوند. پارک خور سرگرمی های بسیاری دارد که نه تنها بچه ها بلکه بزرگسالان را جذب می نماید. در پارک خور علاوه بر تجهیزات بازی و امکانات سرگرمیی، سالن تاتر، سالن نجوم و ستاره شناسی، سالن های علمی همانند کامپیوتر، جانورشناسی، رستوران ها و فروشگاه های اسباب بازی واقع شده است.

مسافرانی که با تور دبی به این شهر سفر می نمایند می توانند از مکان های گردشگری سرگرمیی این شهر بازدید نمایند. یکی از این مکان های سرگرمیی پارک خور است ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما به این پارک رفته و این بندرگاه خور دبی را بازدید کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 69071

به "بندرگاه خور دبی ، جاذبه ای دیدنی در شهر زیبای دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بندرگاه خور دبی ، جاذبه ای دیدنی در شهر زیبای دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید