بهای سنگینی برای پیروزی دادیم ، به بازیکن جدید احتیاج داریم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، علیرضا مرزبان عصر امروز پس از پیروزی تیمش در برابر پیکان تهران در نشست خبری خاتمه بازی اظهار کرد: برای این بازی انتظار یک بازی درگیرانه را داشتیم و اینگونه هم شد. پیکان تیمی بود که با یک بحران درونی روبرو بود به همین دلیل انتظار داشتیم حریف با یک بازی درگیرانه وارد زمین شد.

بهای سنگینی برای پیروزی دادیم ، به بازیکن جدید احتیاج داریم

وی با اشاره به اینکه تا پیش از این بازی در زمین خودمان صاحب پیروزی نشده بودیم، بیان کرد: با چنگ و دندان از گلی که در این بازی به ثمر رساندیم حمایت کردیم و بازیکنان بسیار غیرتمندانه این کار را کردند. برای کسب این پیروزی بهای سنگینی دادیم و بازیکنان مصدوم و مجروح داشتیم. این مسائل نشان می دهد که تیم ما در حال یافتن یک شخصیت مثبت است.

مرزبان ادامه داد: ما تا آخرین روز برای بقا در لیگ برتر خواهیم جنگید ولی شرایط به گونه ای است که ما سال آینده هم در لیگ برتر خواهیم مانند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید نمود: اکنون با وجود این موفقیت حس بلندپروازانه ای نداریم. بقا در لیگ برتر هدف اصلی ماست و راه سختی هم پیش روی ماست.

مرزبان بیان کرد: تیم برای تقویت به بازیکن جدید احتیاج دارد و این موضوع را به هیئت مدیره باشگاه هم گفته ام. از طرفی بازیکنان ما هم تاکنون 20 درصد قرارداد خود را دریافت نموده اند و اعتقاد دارم آنها باید به حق و حقوقشان برسند.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های فوتبال ایران عصر امروز تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر تیم میزبان به خاتمه رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3136

به "بهای سنگینی برای پیروزی دادیم ، به بازیکن جدید احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهای سنگینی برای پیروزی دادیم ، به بازیکن جدید احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید