بهترین ترکیب را برای آسیایی انتخاب کردیم

به گزارش بلاگ پو، ابراهیم مهربان در حاشیه آخرین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در چین به خبرنگاران گفت: آخرین اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از روز 24 فروردین شروع شده و تا روز اعزام ادامه دارد. ما در این مرحله از تمرینات بیشتر روی کارهای سرعتی بچه ها و بالا بردن سطح آمادگی آزادکاران تمرکز داریم تا تیم اعزامی بتواند در بهترین شرایط به میدان برود.

بهترین ترکیب را برای آسیایی انتخاب کردیم

وی توضیح داد: مسابقات سال جاری قهرمانی آسیا در چین به دلیل اینکه جزو طرح سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می گردد از اهمیت بسیار بالایی برای تمامی مدعیان از جمله تیم ملی کشورمان برخوردار است، چرا که کشتی گیران باید بتوانند طبق سید بندی رقابتهای جهانی، امتیازات کافی را در رنکینگ اتحادیه جهانی کسب نمایند. طبیعتاً همین موضوع حساسیت و فشار مسابقات را برای تمامی مدعیان افزایش خواهد داد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد نحوه انتخاب ترکیب اعزامی به چین هم گفت: کادر فنی با توجه به مسابقات داخلی و خارجی و همچنین عملکرد اردونشینان تیم ملی، سعی کرد بهترین ترکیب را برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب کند. بدیهی است با توجه به حساسیت بالای این دوره از مسابقات باید با تمام توان به میدان برویم تا کشتی ایران مثل همواره بر قله آسیا قرار داشته باشد.

مهربان در سرانجام در مورد انتخابات مجمع عمومی فدراسیون کشتی نیز گفت: امیدوارم هر تصمیمی که از سوی اعضای مجمع در مورد انتخاب رئیس فدراسیون اتخاذ می گردد در نهایت به سود کشتی باشد.

به گزارش خبرنگاران، رضا اطری، بهنام احسان پور، پیمان بیابانی، یونس امامی، محمد نخودی، بهمن تیموری، کامران قاسم پور، علیرضا کریمی، رضا یزدانی و یداله محبی به ترتیب در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم، 10 آزادکار اعزامی کشورمان به رقابت های کشتی قهرمانی آسیا هستند.

رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 3 تا 8 اردیبهشت ماه در شهر شی آن چین برگزار می گردد که مسابقات کشتی آزاد روز 3 اردیبهشت در اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم و روز 4 اردیبهشت در اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6154

به "بهترین ترکیب را برای آسیایی انتخاب کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین ترکیب را برای آسیایی انتخاب کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید