کشتی ایران زمان زیادی را از دست داد، چاره ای جز امیدواری نداریم!

به گزارش بلاگ پو، ابراهیم جوادی در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه باید خیلی زودتر برای برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کشتی تصمیم گیری می شد، گفت: هر چند طبق اعلام وزارت ورزش قرار بر این شد مجمع انتخابات فدراسیون کشتی روز 26 تیرماه برگزار گردد اما این اتفاق باید خیلی زودتر از اینها می افتاد. متأسفانه کشتی ایران در آستانه رقابت های جهانی و المپیک، زمان زیادی را از دست داد و هنوز هم معین نیست با انتخاب رئیس جدید فدراسیون، چه اتفاقاتی در انتظار کشتی است.

کشتی ایران زمان زیادی را از دست داد، چاره ای جز امیدواری نداریم!

وی در مورد اینکه رئیس جدید فدراسیون باید چه اولویت هایی را در دستور کار خود قرار دهد، اضافه کرد: قبول مسئولیت در کشتی تصمیم بسیار سخت و حساسی است. رئیس فدراسیون باید آنقدر توانایی داشته باشد که بتواند با کوهی از مسائل روبرو گردد. بحث اقتصادی و به میدان آوردن اسپانسرهای قوی یکی از اولویت های کشتی است که باید مدنظر متولی فدراسیون قرار گیرد. ضمن اینکه ما زمان زیادی را برای برنامه ریزی های بلندمدت از دست دادیم و جبران این موضوع تا مسابقات جهانی و المپیک واقعاً سخت است.

دارنده مدال برنز المپیک 1972 مونیخ ادامه داد: با توجه به حال و روز کشتی و بلاتکلیفی چند ماهه این رشته باید فقط به آینده امیدوار باشیم تا رئیس جدید انتخاب گردد و رسماً کارش را شروع کند. طبیعتاً تا زمانی که فدراسیون کشتی صاحب رئیس رسمی و قانونی نگردد نمی توان در هیچ زمینه ای قاطعانه حرف زد یا تصمیم گرفت. بی تردید رئیس جدید برنامه های جامع و مد نظر خودش را دارد و هیچ بعید نیست ما دوباره شاهد تغییر و تحولات مختلفی در بدنه فدراسیون کشتی و تیم های ملی باشیم.

جوادی در سرانجام به بحث عدم تأیید صلاحیت بعضی کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی هم اشاره نمود و گفت: به نظر من وزارت ورزش باید جدی تر عمل کند و برای شفاف سازی و عدم ایجاد حاشیه در فضای کشتی به تشریح رسمی آخرین وضعیت کاندیداها بپردازد. اینکه عرصه کشتی ایران مدتهاست با شایعات مخرب و فراوانی همراه شده به هیچ عنوان به صلاح نیست و این وضعیت باید هر چه سریع تر سرانجام یابد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8873

به "کشتی ایران زمان زیادی را از دست داد، چاره ای جز امیدواری نداریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی ایران زمان زیادی را از دست داد، چاره ای جز امیدواری نداریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید