بهترین جزیره های دنیا در سال 2018

به گزارش بلاگ پو، بهترین جزیره های دنیا همه ساله توسط مراجع مختلف مورد بررسی قرار می گیرند و معرفی می شوند که سایت T+L یکی از آنهاست!خبرنگاران در این مطلب فهرستی از برترین جزایر دنیا در سال 2018 که از طریق نظرسنجی کاربرانش مشخص شده است را معرفی کرده است؛ پس با ما تا انتها همراه باشید.

بهترین جزیره های دنیا در سال 2018

جزیره های مختلفی در دنیا وجود دارند که سفر به آنها تجربه ای جذاب و حیرت انگیز محسوب می شود. تعداد زیادی از این جزیره ها در قاره آسیا وجود دارند و بحشی از آنها در قاره های دیگر مثل اروپا واقع شده اند. اینکه کدام یکی از این جزیره ها بهتر هستند و طرفداران بیشتری دارند مسئله ای است که در موردش سایت های معتبر رده بندی های مختلفی را منتشر می کنند. هر ساله سایت T+L از طریق نظرسنجی در میان کاربران پر تعدادش، بهترین های جزیره های دنیا در هر سال را معرفی می کند؛ در این نظرسنجی مشخصه های مختلفی از نظر کاربران امتیاز داده می شود و در نهایت بر اساس مجموع امتیازات آیتم های مختلف، رده بندی صورت می گیرد. جالب است بدانید که بر طبق نتایج این نظرسنجی، 6 جزیره از 15 جزیره برتر در قاره آسیا قرار دارند!

برندگان امسال هم تعدادی نام های سورپرایز بوده اند و هم نام های آشنا و پرطرفداری را شامل شده اند. فیلیپن در سال های 2017 و 2013 با وجود جزیره پالاوان (Palawan) توانست در صدر بهترین جزایر دنیا قرار گیرد. امسال هم فیلیپین در این لیست جا دارد؛ البته نه در رتبه نخست. امسال جزیره پالاوان هم تراز جزیره خواهر خود یعنی سبو رتبه آورده است. جزیره دیگری که در لیست قرار گرفته است، جزیره پرطرفدار تاسمانیا استرالیا می باشد که به خاطر زیبایی بکر و همینطور صحنه آشپزی پیشرفته اش که نوشیدنی و غذاهای فوق العاده ای دارد توجه عده زیادی از توریست ها را به سمت خود جلب می کند. در سفر به تاسمانیا توصیه می کنیم به گشت و گذار در ساحل شمالی جزیره بپردازید تا پنگوئن هایی را تماشا کنید که شب ها به لانه برمی گردند و در ساحل انحصاری آنقدم بزنید که در آن احتمالا موجود زنده دیگری غیر از شما وجود ندارد! جزیره لومبوک اندونزی هم به خاطر دنج و خلوت بودن و داشتن سواحل بکر، فرصت برای غواصی و مناظر زیبای کوهستانی، در لیست بهترین های امسال قرار گرفته است. برای آشنایی با این جزیره ها و اطلاع از 15 جزیره برتر دنیا در سال 2018 با ما همراه باشید؛ این لیست به ترتیب از رتبه 15 ام تا اول آورده شده است.

15. جزیره آزروس پرتغال | Azores, Portugal

امتیاز: 88.37

14. جزیره مائویی هاوایی | Maui, Hawaii

امتیاز: 88.42

13. جزیره اورکتی اسکاتلند | Orkney Islands, Scotland

امتیاز: 88.50

12. جزیره کوک | Cook Islands

امتیاز: 88.52

11. جزیره گالاپاگوس اکوادور | Galápagos Islands, Ecuador

امتیاز: 88.53

10. جزیره تاسمانیا استرالیا | Tasmania, Australia

امتیاز: 88.70

09. جزیره پاروس یونان | Páros, Greece

امتیاز: 88.76

08. جزیره سِبو فیلیپین | Cebu, Philippines

امتیاز: 89.10

07. جزیره مائوریتوس | Mauritius

امتیاز: 90

06. جزیره پالاوان فیلیپین | Palawan, Philippines

امتیاز: 90.04

05. جزیره وایکه نیوزیلند | Waiheke, New Zealand

امتیاز: 90.21

04. جزیره مالدیو | Maldives

امتیاز: 90.48

03. جزیره لومبوک اندونزی | Lombok, Indonesia

امتیاز: 93.88

02. جزیره بالی اندونزی | Bali, Indonesia

امتیاز: 94.06

01. جزیره جاوا اندونزی | Java, Indonesia

امتیاز: 95.28

جزیره جاوا با 1 میلیون نفر جمعیت اولین بار است که در لیست بهترین جزایر دنیا از سوی کاربران سایت T+L قرار می گیرد. جاوا جزیره ای است که بیشتر به خاطر فرهنگ و رسوم قدیمی، چشم اندازهای نفس گیر و آثاری که در میراث دنیای یونسکو به ثبت رسیده اند مثل مجموعه معبد بوروبودور ( Borobudur)، مورد توجه توریست ها است. در جاوا همچنین فرصت برای استفاده از امکانات مدرن (مثل هتل های پنج ستاره) هم بسیار مهیا است. آبشارها، آتشفشان ها، پارک های حفاظت شده و سواحل شن های سفید در جاوا به توریست ها امکان دور شدن از شلوغی و سرو صدای زندگی شهری و استراحت و تمدد اعصاب را می دهد.

بهترین هتل های دنیا در سال 2018

بهترین فرودگاه های دنیا در سال 2018

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: لحظه آخری
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15989

به "بهترین جزیره های دنیا در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جزیره های دنیا در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید