به روزرسانی عجیب توییتر ، دیگر برند تلفن همراه تان فاش نمی شود!

به گزارش بلاگ پو، زومیت نوشت: ایلان ماسک قصد دارد عبارت هایی مثل Twitter for iPhone یا Twitter for Android را که در زیر توییت ها نشان داده می شوند، حذف کند.

به روزرسانی عجیب توییتر ، دیگر برند تلفن همراه تان فاش نمی شود!

ایلان ماسک، رهبر و مدیرعامل توییتر، قصد دارد یکی از بخش های قدیمی این شبکه اجتماعی را حذف کند. توییتر در حال حاضر مشخص می کند که هر توییت ازطریق چه دستگاهی ارسال شده است (آیفون یا گوشی های اندرویدی یا نسخه وب و...). این قابلیت در سال های اخیر به دفعات برای برندهای اندرویدی خبرساز شده بود. برای نمونه هواوی چندبار توییت های تبلیغاتی را با آیفون ارسال کرد.

براساس گزارش مک رومرز، ایلان ماسک گفته است که توییتر عبارت Twitter for iPhone یا Twitter for Android را که در زیر توییت ها دیده می شوند حذف می کند. ماسک می گوید که هیچ کس نمی داند چنین قابلیتی چرا به توییتر اضافه شده است.

برندهای اندرویدی به دلیل انتشار توییت تبلیغاتی با گوشی آیفون چندین بار مورد انتقاد قرار گرفته اند. در سال 2019 یکی از کارکنان هواوی توییتی برای تبریک سال نو منتشر کرد که در زیر آن عبارت Twitter for iPhone نوشته شده بود. اسکرین شات این توییت در شبکه های اجتماعی وایرال شد و کارمند موردبحث به دلیل ضربه زدن به برند هواوی با تنزل رتبه در این شرکت روبرو شد.

کارمندان سامسونگ به دفعات توییت های تبلیغاتی این شرکت را با آیفون ارسال کرده اند. حتی سلبریتی ها نیز از انتقاداتی که درنتیجه عبارت Twitter for iPhone شروع شدند در امان نبوده اند. چند سال پیش گال گدوت، بازیگر معروف هالیوودی، توییت حاوی تبلیغ هواوی میت 10 را با آیفون منتشر کرد.

در لحظه نوشته شدن این مقاله، قابلیت موردبحث توییتر همچنان فعال است و فعلاً نمی دانیم که در چه زمانی از دسترس خارج می شود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آبان 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 68034

به "به روزرسانی عجیب توییتر ، دیگر برند تلفن همراه تان فاش نمی شود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی عجیب توییتر ، دیگر برند تلفن همراه تان فاش نمی شود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید