بومی سازی دستگاه تراش CNC در ذوب آهن اصفهان

به گزارش بلاگ پو، با تکیه بر دانش داخلی صنعتگران دستگاه تراش CNC پیشرفته آلمانی ریل در شرکت ذوب آهن اصفهان بومی سازی و راه اندازی شد.

بومی سازی دستگاه تراش CNC در ذوب آهن اصفهان

به گزارش از ، علیرضا مهرابی سرپرست خدمات فنی فراوری در مدیریت مهندسی نورد شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: دستگاه تراش CNC حساس و کلیدی با توانمندی و همت کارشناسان داخلی در اوج تحریم ها و در بازه زمانی دوماهه برنامه نویسی و چهارساله هم راه اندازی شد.

وی اضافه نمود: این دستگاه سنگین تراش ساخت شرکت GEORG آلمان با طول بستر 13 متر قابلیت ماشین کاری قطر یک ونیم و طول هشت متر را دارد و از دقیق ترین ماشین های تراش CNC است که در تراش غلتک های ریل کاربرد دارد و پس از کوشش شبانه روزی نیرو های توانمند بومی سازی و بهره برداری از آن شروع شد.

مهرابی گفت: از مهمترین ویژگی های این دستگاه شامل پردازش فوق العاد بالا، سیمولیشن بالا که می توان روی صفحه کنترلر مشاهده و کنترل پردازش ها را داشته باشد، اجرای برنامه نامحدود، پی ال سی بدون محدودیت خروجی و کنترل همزمان چهار دستگاه و قابلیت کترل فرمان های 21 محور است.

وی اضافه نمود: همزمان قطر تراشی و کالیبراسیون (کالیبر تراشی) از شاخص های این دستگاه است که افزایش کیفیت بیشتر ریل فراوریی، کاهش خوردگی غلتک، افزایش طول عمر و راندمان و تناژ بهره برداری بالا و از طرف دیگر با افزایش مراحل تنظیم، رسیدن به ابعاد بالاتر را آسان تر می نماید.

سرپرست خدمات فنی فراوری درمدیریت مهندسی نورد شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: از سه دستگاه آلمانی موجود دراین شرکت دو دستگاه که دارای نواقص در قطعات مکمل، کنترلر و برنامه نویسی بود با تکیه بر دانش بومی متخصصان برطرف اشکال شد.

علیرضا مهرابی گفت: ارزش تقریبی این سه دستگاه سنگین تراش سی ان سی بیش از 90 میلیارد ریال برآورد شده است که دستگاه تراش سی ان سی راه اندازی شده و در آینده ای نزدیک دستگاه سنگین تراش سی ان سی سوم ساخت شرکت آلمانی هم با بهره گیری از دانش داخلی نیرو های متخصص بومی سازی و بهره برداری می گردد.

انتهای پیغام

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54052

به "بومی سازی دستگاه تراش CNC در ذوب آهن اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بومی سازی دستگاه تراش CNC در ذوب آهن اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید