بگوویچ: من مربی دفاعی نیستم، 7 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم گل گهر سیرجان می گوید در بازی با خونه به خونه بابل اگر از فرصت ها گلزنی استفاده می کردیم کار به دقایق آخر و پنالتی دقیقه آخر کشیده نمی شد.

بگوویچ: من مربی دفاعی نیستم، 7 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند

وینگو بگوویچ، سرمربی تیم گل گهر سیرجان در گفت وگو با خبرنگاران پس از پیروزی تیمش مقابل خونه به خونه بابل در جریان هفته چهارم لیگ آزادگان اظهار کرد: بازی خیلی سختی مقابل خونه به خونه داشتیم. تیم من در این بازی دوبار جلو بود و فرصت های بسیار خوبی را در این بازی از دست دادیم. تیم ما می توانست در این بازی گل های بیشتری بزند.

او ادامه داد: در دقایق آخر یک پنالتی برای ما گرفته شد. من چندین بار فیلم این صحنه را دیدم و به نظرم تصمیم داور در این صحنه درست بوده است.

بگوویچ درمورد اعتراضاتی که توسط بازیکنان خونه به خونه بعد از اعلام پنالتی انجام شده مطرح کرد: آن ها خطا کردند و داور هم پنالتی گرفت من اعتراض بازیکنان خونه به خونه را نمی فهمم اگرچه بخشی از این اعتراضات طبیعی است. این را هم باید بگویم که اگر ما از فرصت های خود استفاده می کردیم کار به این جاها کشیده نمی شد. در کل به نظرم داور در این بازی عملکرد خوبی داشت.

وی درمورد شرایط تیمش در جدول و هم چنین هجومی بودن تیمش گفت: تیم من در دو سال اخیر روند خوبی داشته و بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشته است. من دوست دارم تیمم هجومی باشد و هجومی بازی کند. من به هیچ عنوان به دفاع کردن فکر نمی کنم. من مربی دفاعی نیستم. به هر حال 7 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند. تیم ما تا این جای کار بازی های سختی را پشت سر گذاشته است. تمام کوشش ما بر این است تا در جدول شانس صعود به رده های بالاتر را داشته باشیم و در این راه مسوولان باشگاه به ما یاری خواهند کرد.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان در خاتمه گفت: امیدوارم روند خوب مان را بتوانیم ادامه دهیم. تیم هایی مثل بادران و چند تیم دیگر رقیبان بسیار جدی برای صعود به لیگ برتر هستند. امیدوارم رقابت در لیگ یک در هفته های آخر جذاب باشد چون در این لیگ تیم های پرطرفدار زیادی هستند و می توانند به جذابیت لیگ یاری نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1434

به "بگوویچ: من مربی دفاعی نیستم، 7 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگوویچ: من مربی دفاعی نیستم، 7 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید