بیش از 3400 هکتار سکونتگاه غیررسمی در آذربایجان غربی وجود دارد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بیش از 3400 هکتار سکونتگاه غیررسمی در استان وجود دارد.

بیش از 3400 هکتار سکونتگاه غیررسمی در آذربایجان غربی وجود دارد

برای سفری دلچسب با تور لحظه آخری ارزان آذربایجان همراه شوید و از شهر زیبای باکو دیدن کنید و با فرهنگ مردم خونگرم آذربایجان آشنا شوید.

آیدین رحمانی رضایی امروز 12 دی ماه در جلسه شورای اسلامی استانها که با حضور الویری رئیس شورای عالی استانها، معاونین و مدیران کل شورای عالی استانها و روسای شوراهای شهرستانها استان در استانداری برگزار گردید،به برخی مسایل و مسائل مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: علاوه بر 2166 هکتار بافت فرسوده، بالغ بر 3445 هکتار سکونتگاههای غیررسمی به دلیل مهاجرتها و دلایل مختلف در استان وجود دارد که بیش از یک سوم آن مربوط به شهرستان ارومیه است که مستلزم آن است که در شوراها برای مدیریت به این مباحث ورود نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه به افزایش قیمت بنزین و مدیریت سوخت که در دو ماه گذشته انجام شده اشاره کرد و گفت: در آذربایجان غربی 25 میلیون لیتر در مصرف سوخت صرفه جویی شده که 22 درصد کاهش نسبت به مدت زمان مشابه قبل را نشان می دهد همچنین در این مدت 18 درصد افزایش مصرف سی ان جی معادل 9 میلیون لیتر بنزین نشان از کاهش مصرف سوخت و در نهایت کاهش آلودگی را منتج شده است.

وی در ادامه به اختصاص اعتبارات لازم برای مسائل درآمدهای شهرها اشاره کرد و گفت: تا به امروز به دلیل عدم وجود درآمد پایدار و تراکم فروشی با منظر نامناسب در شهرها روبرو بودیم و شرایط نامطلوبی در برخی از شهرها اتفاق افتاده بود که امیدواریم با لحاظ شرایط درآمد پایدار شاهد روزهای خوبی برای مدیریت شهری بصورت منظم و قانونمند باشیم.

رحمانی اضافه کرد: سال جاری برای مدیریت شهری از محل اعتبارات ملی 56 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده، همچنین از محل اعتبارات استانی بیش از 87 میلیارد تومان اعتبار برای این منظور از محل ارزش اضافه کرده استانی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه با انتخاب شوراها درواقع تصمیمات مردم، غالب بر اقدامات و مدیریت های شهرها انجام می گیرد، گفت: انتخاب شوراها از بین مردم اقدام بسیار خوبی بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی آن را به مردم ارمغان آورد و با احیا مدیریت در شوراهای اسلامی ، مردم بصورت مستقیم تاثیر اقدامات را در شهر و روستاهای خود مشاهده می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18350

به "بیش از 3400 هکتار سکونتگاه غیررسمی در آذربایجان غربی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 3400 هکتار سکونتگاه غیررسمی در آذربایجان غربی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید