تاد هاوارد: می دانستیم فال آوت 76 مشکل دارد

به گزارش بلاگ پو، تاد هاوارد، کارگردان بازی های استودیوی بتسدا، معتقد است عرضه ضعیف بازی فال آوت 76 نه تنها به اعتبار سری بازی های فال اوت بلکه به اعتبار شرکت بتسدا آسیب زده است. او گفته است که انتقاد شدید منتقدان به بازی فال اوت 76 و همچنین مسائل فنی آن در روز عرضه باعث شده است به شرکت بتسدا و سری بازی های فال اوت آسیب وارد گردد.

تاد هاوارد: می دانستیم فال آوت 76 مشکل دارد

به گفته تاد هاوارد، اعضای سازنده این بازی انتظار یک دوره عرضه بسیار سخت را داشتند، به این دلیل که کار کردن روی یک بازی تمام آنلاین، آن هم از سری بازی های فال آوت تجربه بسیار سخت و جدیدی برای آن ها به شمار می رفت.

تاد هاوارد در این باره گفته است: ما می دانستیم که قرار است در این جهت با دست انداز های زیادی رو به رو شویم. ساختن سیستم های جدید و اینجور مسائل، جهت سختی را در برابر سازندگان قرار داد. ما در حال امتحان چیز های جدیدی بودیم و طبیعی است که هر وقت گروهی جهت تازه ای را در نظر می گیرد با مسائل خاصی رو به رو می گردد. شاید خیلی از مردم به ما بگویند این چیزی نیست که ما از شما می خواهیم، اما ما در بتسدا همواره به دنبال چیز های جدید می رویم چون این طبیعت تیم ما است.

در ادامه مصاحبه خود، تاد هاوارد می گوید: رساندن این بازی به وضعیتی که در حال حاضر واقع شده است، برای ما خیلی خیلی سخت بود. ما می دانستیم که هواداران از ما انتظار چنین بازی هایی را ندارند، پس خودمان را آماده انتقاد و سرزنش عده ای نموده بودیم، ولی به علت عملکرد بازی ما خیلی مورد سرزنش قرار گرفتیم.

میانگین نمرات بازی فال آوت 76 بسیار ضعیف است، به طوری که بالاترین آن در متاکریتیک عدد 53 روی کنسول پلی استیشن 4 است.

تاد هاوارد درباره این موضوع می گوید: ما در ابتدا حدس می زدیم که قرار نیست این بازی از نظر نمرات در سطح بسیار عالی قرار بگیرد، ولی با این حال انتظار چنین نمرات ضعیفی را نیز نداشتیم.

تاد هاوارد معتقد است با وجود مسائل فنی و نمرات ضعیف فال اوت 76، بتسدا درباره این موضوع زیاد پشیمان نیست، چون برنامه بتسدا ساختن بازی های آنلاین در این سبک است. هاوارد انتظار دارد که وضع فال اوت 76 روز به روز بهتر گردد و او این بازی را با Elder Scrolls Online مقایسه می نماید و اعتقاد دارد اتفاقی که برای الدر اسکرول آنلاین افتاد، یعنی استقبال کم در روز عرضه ولی به مرور زمان تبدیل شدن به یک بازی محبوب با 8.5 میلیون کاربر، می تواند برای فال آوت 76 نیز تکرار گردد.

در همین رابطه هم چنین او گفته که قرار است در مراسم E3 2019 از محتوا بسیار خوب و جذابی برای این بازی رونمایی گردد.

طبق گفته هاوارد، آن ها درس بزرگی درس بزرگی طی این قضایا گرفتند: اینکه باید بازی را در مراحل تست بسیار طولانی تری قرار دهند تا مسائل بازی هر چه بیشتر برطرف شوند. همچنین عرضه کردن نسخه بتا یا آزمایشی برای بازی های جدید آن هم در مدت زیادی قبل از انتشار نسخه اصلی می تواند بسیار به تیم سازنده یاری کند. تاد هاوارد می گوید: اگر من می توانستم قبل از عرضه این بازی تنها یک چیز را تغییر دهم، آن چیز این بود که بازی را در فاز بتا و به صورت رایگان برای همه در مدت طولانی تری قرار دهیم.

در آخر نیز هاوارد این نکته را بیان می نماید که بازی فال آوت 76 توسط تیم اصلی بتسدا که در مریلند واقع شده است ساخته نشده است و این شعبه تگزاس بتسدا بوده است که وظیفه ساخت این عنوان را برعهده داشته و تیم های دیگر که در دالاس، مونترال و مریلند واقع هستند تنها به آن ها یاری نموده اند.

شرکت بتسدا اعتبار و پیشینه بسیار درخشانی دارد و هواداران بازی های آن ها امیدوارند در آینده اشتباهاتی که در بازی فال آوت 76 رخ داد دیگر تکرار نشوند.

نظر شما درباره دلایل تاد هاوارد چیست؟ آیا قانع کننده هستند؟

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7692

به "تاد هاوارد: می دانستیم فال آوت 76 مشکل دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تاد هاوارد: می دانستیم فال آوت 76 مشکل دارد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاد هاوارد: می دانستیم فال آوت 76 مشکل دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید