تاریخ سازی یکتا جمالی، نقره دنیا به دختر ایرانی رسید

به گزارش بلاگ پو، یکتا جمالی کاپیتان تیم ملی وزنه برداری دختران ایران در رقابت های دسته 81 کیلوگرم نوجوانان دنیا در جده عربستان مدال نقره گرفت.

تاریخ سازی یکتا جمالی، نقره دنیا به دختر ایرانی رسید

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرنگاران، مسابقات وزنه برداری نوجوانان دنیا امروز در عربستان پیگیری شد و یکتا جمالی بانوی ملی پوش وزنه بردار کشورمان در دسته 81 کیلوگرم پیروز به کسب 3 مدال شد. جمالی بعد از اینکه در حرکات یک ضرب پیروز شد با ثبت رکورد 90 کیلوگرم مدال برنز را به دست آورد، دقایقی قبل در حرکات 2 ضرب حاضر شد و توانست مدال نقره را از آن خود کند.

جمالی وزنه بردار 16 ساله کشورمان در حرکت اول یک ضرب وزنه 86 کیلوگرم را با پیروزیت بالای سر برد. او در حرکت دوم پیروز شد وزنه 90 کیلوگرم را با پیروزیت مهار کند و در حالی که وزنه برداران مکزیک و گرجستان وزنه های 92 و 91 کیلوگرم را مهار نموده بودند، برای اول شدن در یک ضرب باید وزنه 93 کیلوگرم را بالای سر می برد، اما نتوانست این وزنه را مهار کند و در یک ضرب به مدال برنز دست یافت.

بانوی ملی پوش وزنه برداری کشورمان در حرکات 2ضرب، با پیروزیت وزنه های 107 و 115 کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت سوم در حالی که وزنه 116 کیلوگرم را ابتدا انتخاب نموده بود، وزنه انتخابی را به 119 تغییر داد، زیرا با رکورد 115 کیلوگرم سومی خود را قطعی نموده بود و برای کسب مدال خوش رنگ به مهار وزنه سنگین تر نیاز داشت. جمالی در انتخاب سوم خود نتوانست وزنه را مهار کند و بدین ترتیب به مدال نقره 2 ضرب رسید. جمالی با رکورد 205 کیلوگرم در مجموع نایب قهرمان دنیا شد.

بیشتر بخوانید

  • مسابقات وزنه برداری نوجوانان دنیا/ دختر ایرانی هفتم شد

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 56026

به "تاریخ سازی یکتا جمالی، نقره دنیا به دختر ایرانی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ سازی یکتا جمالی، نقره دنیا به دختر ایرانی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید