تبدیل فیلم ام را به نشانه مرگ بگیر به سریال تلویزیونی

به گزارش بلاگ پو، نمایشنامه فریدریک نات که بر اساس آن یک فیلم سینمایی توسط هیچکاک ساخته شده بود در حال تبدیل به یک سریال تلویزیونی توسط گلدن مایر است.

تبدیل فیلم ام را به نشانه مرگ بگیر به سریال تلویزیونی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ددلاین، کمپانی تلویزیونی متروگلدن مایر در حال ساخت سریال تلویزیونی ام را به نشانه مرگ بگیر است.

این سریال اقتباسی است از نمایشی به همین نام نوشته فریدریک نات محصول سال 1953 که توسط آلفرد هیچکاک نیز در سال 1954 ساخته شده است. این پروژه در قالب یک سریال داستانی طراحی شده است و هر فصل داستان جدیدی روایت خواهد نمود.

البته این اولین بار نیست که این عنوان به تلویزیون می آید، زیرا قبلاً شبکه NBC یک فیلم تلویزیونی با بازیگران نمایش اصلی برادوی این اثر در سال 1958 روی آنتن برده است و بعد از آن شبکه ABC نسخه رنگی و دو ساعته آن را در سال 1968 پخش نموده است.

در ادامه راستا ساخت این سریال آلیسیا ویکاندر که تهیه کنندگی اجرایی این کار را برعهده دارد در این سریال نقشی را که گریس کلی در فیلم هیچکاک بازی نموده بود را به عهده دارد.

مایکل میتنیک این سریال را به همراه ترنس وینتر خالق و نویسنده سریال امپراطوری ساحل و سوپرانوها می نویسد. میتنیک در نگارش سریال Vinyl نیز مشارکت داشته است.

ویکاندر با این سریال برای اولین بار نقشی در یک سریال تلویزیونی آمریکایی بازی می نماید. او بیشتر با فیلم های اکس ماکینا، دختر دانمارکی و توم ریدر شناخته می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38061

به "تبدیل فیلم ام را به نشانه مرگ بگیر به سریال تلویزیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل فیلم ام را به نشانه مرگ بگیر به سریال تلویزیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید