تراز تجاری ایران مثبت شد

به گزارش بلاگ پو، رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران با بیان اینکه آمریکا باید بداند ایران انتخاب بدی برای جنگ مالی بود گفت: در حال حاضر تراز تجاری ایران مثبت شده است.

تراز تجاری ایران مثبت شد
  • آشنایی با سازمان توسعه تجارت ایران

به گزارش تسنیم، محمدرضا مودودی صبح امروز در همایش بزرگداشت روز صادرات استان کرمان که با حضور استاندار کرمان، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سفرای کشورهای خارجی در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان برگزار گردید گفت: استان کرمان به دلایل زیادی یک استان خاص مالی است.

وی با ابراز اینکه اتفاقات بزرگی در استان کرمان در حوزه مالی رقم خورده و کرمان تجربه های نابی دارد، گفت: نمایندگان استان کرمان در مجلس نگاه ملی دارند و نگاه آنها خاص استان کرمان نیست که از این جهت جای تقدیر دارد.

رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران با اشاره به اینکه در چهل سال انقلاب اتفاقات زیادی در کشور افتاده و کشور پیشرفت های خوبی در شرایط سخت تحریم های دشمنان داشته است، اضافه نمود: اقتصاد ایران در شرایطی به این صندلی رسیده و رشد داشته که دشمن ما را در بدترین شرایط قرار داده است.

وی با بیان اینکه امروز تراز تجاری ایران مثبت است مطرح نمود: در شرایط تحریم باید رویکرد متفاوت تری در حوزه مالی داشته باشیم و سیاست های جدیدی را تعریف کنیم چرا که شرایط ما شرایط جنگ مالی است.

مودودی با تأکید به اینکه آمریکا یک آزمون جدیدی را تجربه می نماید که اگر در خصوص ایران محقق گردد در آینده شاهد جنگ های زیادی در این موضوع در جهان هستیم گفت: اتفاق اخیر نشان داد که اروپا تعهدی در برجام ندارد و امضای آنها بدون حضور آمریکا هیچ اثری ندارد.

وی با اظهار اینکه امروز با چالش های جدی روبه رو هستیم توضیح داد: اما آمریکا باید بداند ایران انتخاب بدی برای آمریکا در جنگ مالی بود چرا که ایران همسایه 15 کشور است.

رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران با اعلام اینکه آمریکا در هدفگذاری تحریم خود علیه ایران پیروز نخواهد بود گفت: یاری به صادرات کشور را با جدیت پیگیری می کنیم و اعتقاد داریم که اشتغال و فراوری کشور نیازمند صادرات است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4336

به "تراز تجاری ایران مثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراز تجاری ایران مثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید