ترامپ: به 3، 4 یا 5 تغییر در پست های دولتی فکر می کنم

به گزارش بلاگ پو، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز از احتمال تغییر کریستن نیلسن، وزیر امنیت داخلی و جان کلی، رئیس کارکنان کاخ سفید در پی تغییراتی در شغل های ارشد دولتی کاخ سفید اطلاع داد.

ترامپ: به 3، 4 یا 5 تغییر در پست های دولتی فکر می کنم

به گزارش ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز از احتمال تغییر کریستن نیلسن، وزیر امنیت داخلی و جان کلی، رئیس کارکنان کاخ سفید در پی تغییراتی در شغل های ارشد دولتی کاخ سفید اطلاع داد.

رئیس جمهور آمریکا به فاکس نیوز گفت: من به 3 یا 4 یا 5 تغییر فکر می کنم. با این حال ممکن است در نهایت تنها دو تغییر صورت پذیرد. من این را می خواهم [و]به انعطاف پذیری احتیاج دارم.

وی درباره کریستن نیلسن، وزیر امنیت داخلی گفت: او فردی باهوش است، اما آن قدر که من می خواستم در کارش قاطع نبوده است. من می خواهم او قاطع تر باشد و باید ببینیم در نهایت چه خواهد شد، اما [به هر حال] من می خواهم او خیلی قاطع باشد.

ترامپ درباره شانس بقای نیلسن گفت که او هنوز شانس بقا دارد، اما افرادی که کاخ سفید را در دوران او ترک نموده اند، موفق بوده اند.

ترامپ گفت: شما کاخ سفید را ترک می کنید در حالی که برای خود اسم و رسمی دست و پا نموده اید. کسانی که دولت را ترک نموده اند موفق بوده اند! من دوست داشتم او در خصوص مرز ها قاطع تر باشد.

وی در خصوص جان کلی، رئیس کارکنان کاخ سفید هم گفت: او کار هایی می نماید که من دوست دارم و کار هایی می نماید که مورد علاقه من نیست. بعضی چیز ها هستند که در توان او نیستند. تقصیر ندارد، در توانش نیست!

او در خصوص اظهاراتش در ماه جولای که گفته بود کلی تا سال 2020 در کاخ سفید خواهد بود نیز اظهار داشت: بله این می تواند اتفاق بیفتد، اما باید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2944

به "ترامپ: به 3، 4 یا 5 تغییر در پست های دولتی فکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: به 3، 4 یا 5 تغییر در پست های دولتی فکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید