ترامپ زبان به انتقاد از سیاستهای بایدن گشود

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور و فرمانده پیشین کل قوای ایالات متحده که بیش از یکماه سکوت اختیار کرده بود، شامگاه چهارشنبه (به وقت واشنگتن) در مصاحبه با شبکه تلویزیونی نیوزمکس مُهر سکوت خود را شکست و پیرامون طیفی از موضوعات از جمله توافق احتمالی بایدن و ایران، رقابت احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری 2024، مسدود شدن حساب کاربری خود در رسانه های اجتماعی و همچنین واکسن کووید -19 صحبت کرد.

ترامپ زبان به انتقاد از سیاستهای بایدن گشود

وی در اظهارنظری تازه از توافق احتمالی میان دولت جو بایدن و ایران انتقاد کرد و آن را یک فاجعه خواند.

ترامپ همچنین در گفتگوی خود با گِرگ کِلی مجری این شبکه تلویزیونی گفت که رک و پوست کنده بگویم، آن قدرها هم خاموش و ساکت نبوده ام، اما می خواستم کمی ساکت بمانم.

این سکوت اختیاری یا (بهتر بگوئیم اجباری) ترامپ تا حدی نتیجه مسدود شدن حساب های کاربری او در شبکه های اجتماعی همچون توئیتر، فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب پس از یورش هوادارانش به کنگره فدرال در روز ششم ژانویه بود؛ شورشی که به باور شمار زیادی از قانونگذاران دموکرات و جمهوریخواه به تحریک ترامپ صورت گرفت.

ترامپ که ظاهراً از مسدود شدن حساب کاربری خود در توئیتر ناراضی نیست، از این رسانه اجتماعی به خاطر سانسور عامدانه تمام گفته هایش انتقاد کرد و مدعی شد که میلیون ها نفر در حال ترک این پلتفرم هستند؛ زیرا این رسانه اجتماعی بسیار خسته کننده شده است!

ترامپ همچنین با اشاره تلویحی به اظهارات بایدن در مورد عدم تزریق واکسن کرونا پیش از ورودش به کاخ سفید، از این اظهارات رئیس جمهور جدید آمریکا انتقاد کرد و گفت که بایدن یا حقیقت را نمی گوید یا آنکه عقل خود را از دست داده است. ترامپ در ادامه افزود که دولت وی عملاً واکسن ها را عرضه کرده و باور دارد که بایدن شخصاً مدتها پیش از مراسم تحلیف این واکسن را تزریق کرده بود.

گفتنی است که بایدن 78 ساله روز بیست و یکم ژانویه، دقیقاً یک روز پس از مراسم تحلیف خود واکسن کووید -19 را دریافت کرد. شورای مشورتی سازمان غذا و داروی آمریکا نیز تزریق واکسن فایزر به مردم آمریکا را در روز یازدهم دسامبر 2020 و زمانی که ترامپ هنوز رئیس جمهور این کشور بود، تأیید کرد.

ترامپ در ادامه صحبتهایش بدون اشاره دقیق به قصد خود برای شرکت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری 2024 گفت که به رغم تلاش ها برای استیضاح، او و تیمش از پشتیبانی عظیمی برخوردارند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43793

به "ترامپ زبان به انتقاد از سیاستهای بایدن گشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ زبان به انتقاد از سیاستهای بایدن گشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید