تساوی تیم فوتبال امید ایران مقابل قطر در ثانیه پایانی، میزبان 2 اخراجی داد و 11 نفره ماند!

به گزارش بلاگ پو، تیم فوتبال امید کشورمان در ملاقاتی محبت آمیز که در دوحه برگزار گردید، به مصاف تیم المپیک قطر رفت که در این ملاقات به تساوی رسید.

تساوی تیم فوتبال امید ایران مقابل قطر در ثانیه پایانی، میزبان 2 اخراجی داد و 11 نفره ماند!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال امید کشورمان از ساعت 17:50 امروز (شنبه) در ملاقاتی محبت آمیز در دوحه به مصاف تیم المپیک قطر رفت که نتیجه این بازی تساوی 2 - 2 بود.

رضا شکاری در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی برای امیدها گلزنی کرد و در ادامه مهدی قائدی پیروز شد در دقیقه 36 روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه، گل دوم تیم ایران را به ثمر برساند. برای قطری ها نیز عبدالرشید ابراهیم در دقیقه 83 و 6+90 پیروز به گلزنی شد.

این در شرایطی بود که قطری ها از دقیقه 30 و به دنبال اخراج یکی از بازیکنان شان 10 نفره شدند، اما با موافقت حمید استیلی بازیکن جایگزینی در ترکیب قطر نهاده شد تا هر دو تیم با 11 بازیکن مقابل یکدیگر بازی را ادامه دهند. در نیمه دوم هم در دقیقه 48 یکی دیگر از بازیکنان قطر اخراج شد که بار دیگر حمید استیلی موافقت خود را برای 11 نفره به بازی ادامه دادن تیم قطر خاطرنشان کرد.

حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در این ملاقات با ترکیب معراج اسماعیلی، امید نورافکن، عارف آقاسی، مجتبى نجاریان، متین کریم زاده، رضا دهقانی (76 - سینا زامهران)، مهدى مهدیخانی، علی شجاعی (70 - امیر روستایی)، رضا شکاری (66 - جعفر سلمانی)، محمد محبی (66 - محمد خدابنده لو) و مهدى قائدی (70 - رضا جبیره) تیمش را روانه میدان کرد.

به گزارش خبرنگاران، اردوی تیم فوتبال امید کشورمان با برگزاری این بازی محبت آمیز در دوحه به انتها رسید و شاگردان حمید استیلی فردا به تهران بازمی گردند تا پس از استراحتی کوتاه روز 11 دی ماه ایران را به مقصد تایلند برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو ترک نمایند. قرار است لیست نهایی امیدها برای حضور در این مسابقات پس از بازگشت تیم به تهران از سوی استیلی اعلام گردد.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18467

به "تساوی تیم فوتبال امید ایران مقابل قطر در ثانیه پایانی، میزبان 2 اخراجی داد و 11 نفره ماند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی تیم فوتبال امید ایران مقابل قطر در ثانیه پایانی، میزبان 2 اخراجی داد و 11 نفره ماند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید