تسلیت برای درگذشت تاجماه آصفی

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب در پیامی درگذشت تاجماه آصفی را تسلیت گفت.

تسلیت برای درگذشت تاجماه آصفی

به گزارش خبرنگاران، اکبر ایرانی در این پیغام آورده است: درگذشت سرکار خانم تاجماه آصفی شیرازی، همسر استاد احمد مهدوی دامغانی موجب تأثر و تألم بسیار شد.

بدین وسیله ارتحال این بانوی فرهیخته را به حضرت استاد احمد مهدوی دامغانی -حفظه الله - و فرزندان محترم ایشان تسلیت عرض کرده، رحمت و رضوان الهی را برای آن مرحومه مغفورۀ تازه درگذشته از خدای سبحان مسئلت دارد.

دکتر آصفی متولد 1315 خورشیدی بودند. وی در سال 1369 پیروز به اخذ مدرک دکتری زبان و ادب فارسی شدند و پس از ازدواج با استاد مهدوی دامغانی به همراه ایشان راهی امریکا شده و در دانشگاه پنسیلوانیا به تدریس زبان فارسی مشغول شدند. استاد مهدوی نیز از آن موقع در دانشگاه هاروارد به تدریس زبان عربی و علوم بلاغی و کلام شیعه اشتغال دارند. سرکار خانم آصفی همسری فداکار و همکاری دلسوز و ویراستاری دقیق و دستیاری کوشا برای استاد مهدوی بودند. دو کتاب الهیات شعر فارسی از رودکی تا عطار و تأویل در شعر ناصرخسرو از منشورات مرکز نشر دانشگاهی حاصل تلاش های علمی آن بانوی فرزانه می باشد.

برای استادمهدوی دامغانی از درگاه خداوند صبر و شکیبایی و عمری بلند توأم با تندرستی و عافیت آرزو می کنیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29830

به "تسلیت برای درگذشت تاجماه آصفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلیت برای درگذشت تاجماه آصفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید