تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (61)

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد، زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است، بار دیگر ذکر فتبارک الله احسن الخالقین را بر زبانتان می آورد.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (61)

در این سری مطالب سعی نموده ایم کلکسیونی دیدنی از تصاویر زیبا و چشم نواز از سرتاسر جهان، با ذکر محل ثبت عکس برایتان گرد آوری کنیم. شاید این کوشش ما قدم کوچکی باشد تا لحظاتی چشمانتان از دیدن پلیدی ها و ناملایماتِ روزمرگی هایمان دور گردد و با دیدن صحنه هایی زیبا از این جهانی زیبا، روانی آسوده و استراحت روح را برای شما عزیزان در پی داشته باشد.

*****

تصویری زیبا از شهر ازمیر (İzmir) در ترکیه. ازمیر از لحاظ بزرگی سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول و آنکارا است و دارای موقعیت ممتاز بعنوان شهری تجاری، صنعتی و بندری است.

نمایی هوایی از چشمه بزرگ (Grand Prismatic Spring)، بزرگترین چشمه آب گرم آمریکا. حلقه های رنگی آن به دلیل وجود باکتری های مختلف است که خود را با محیط اطراف وفق داده اند.

عکسی فوق العاده از بیابان سفید در برزیل. در دریاچه های این بیابان بی گیاه و علف، ماهی هم یافت می گردد، تخم های این ماهی ها توسط پرندگان دریایی آورده شده است.

چشم اندازی از یک روستای زیبا در چین.

نمایی دیدنی از یخچال های تاسمان (Tasman Glacier)، در جزیره جنوبی نیوزیلند. این ها طولانی ترین یخچال های طبیعی نیوزیلند هستند.

طبیعت زیبای آبشار گلایمور (Glymur) در ایسلند.

چشم اندازی رویایی از کوههای سان خوان (San Juan Mountains) در کوه های راکی در جنوب غربی ایالت کلرادو واقع در جنوب غربی امریکا.

عکسی دیدنی از صخره های معلقِ متورا (meteora) در یونان.

طبیعت خیره کننده شهرستان مرزی Sa Pa در استان لائو کای (Lào Cai Province) در شمال غرب ویتنام.

نمایی زمستانی از دریاچه Bow یک دریاچه کوچک در غرب آلبرتای کانادا.

منظره زیبای روستای شمالی Tjørnuvík در جزیره فارو واقع در دانمارک.

مزرعه زیبای اسطوخودوس در ناحیه پرووانس فرانسه.

نمایی زیبا از آبفشان فلای در آمریکا که در سال 1964 هنگامی که کارگران بامته حفر چاه می کردند بطور اتفاقی سر در برآورد. این آبفشان به مرور زمان با رسوب املاح به شکل کنونی درآمده و فوق العاده زیباست.

شهرک زیبای کرابی (Krabi) در سواحل جنوب شرق آسیا واقع در تایلند.

تصویری دیدنی و رویایی از تونل عشق در کشور اوکراین.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: برترین ها
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14443

به "تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (61)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (61)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید