تصویری عجیب از والیبال زنان، تیم ملی رنگارنگ شد!

به گزارش بلاگ پو، تیم ملی والیبال زنان ایران در حالی اردوی آماده سازی خود را سپری می نماید که تصاویر منتشره شده از این تیم نگرانی هایی را درباره حمایت و توجه فدراسیون از این تیم ایجاد نموده است.

تصویری عجیب از والیبال زنان، تیم ملی رنگارنگ شد!

به گزارش خبرنگاران، اردوی تیم ملی والیبال زنان ایران مدتی است شروع شده تا ملی پوشان خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که شهریور امسال برگزار می گردد، آماده نمایند. بر این اساس مطابق با اعلام فدراسیون والیبال، 26 بازیکن در دو گروه به نخستین اردوی انتخابی دعوت شده اند تا زیر نظر فاطمه شعبان خمسه به عنوان مربی کار خود را شروع نمایند. البته راهنمایی تیم والیبال زنان را فریبا صادقی بر عهده دارد که به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می برد.

فدراسیون والیبال به تازگی گزارشی تصویری از تمرینات تیم ملی منتشر نموده که باعث تعجب شده، چرا که ملی پوشان لباس های متفاوتی را به تن نموده اند و یکدستی در تیم به چشم نمی خورد، حتی بعضی از آنها لباس تیم های باشگاهی خود را پوشیده اند.

تیم ملی در هر رشته ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید شان و صندلی آن به خوبی حفظ گردد. تهیه لباس یکدست برای ملی پوشان کوچکترین کاری است که فدراسیون های ورزشی باید انجام بدهند تا اینگونه تصاویری رنگارنگ تحت عنوان تیم ملی منتشر نگردد.

هر چند این اردو انتخابی است و شاید گفته گردد که در اردوی انتخابی لباس یکدست به بازیکنان داده نمی گردد اما این موضوع چیزی جز توجیه نیست، چرا که تهیه 26 دست لباس هزینه چندانی برای فدراسیون ندارد و کار سختی نیست اما وجهه مناسبی از تیم ملی را نشان می دهد. از طرفی تیم ملی بزرگسالان ویترین والیبال زنان است که باید توجه ویژه ای به آن گردد و توجیهاتی از این دست که لباس از اردوی اصلی داده می گردد، قابل پذیرش نیست.

فریبا محمدیان به عنوان نایب رئیس زنان فدراسیون سال ها در ورزش حضور داشته و پیش از این معاونت توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان را برعهده داشته، بنابراین به خوبی از شرایط ورزش و ملزومات تیم های ملی مطلع است و همین موضوع مسئولیت او را بیشتر می نماید که چرا به دنبال حفظ هماهنگی ظاهری در تیم ملی، حتی در اردوی انتخابی نبوده است؟

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49448

به "تصویری عجیب از والیبال زنان، تیم ملی رنگارنگ شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویری عجیب از والیبال زنان، تیم ملی رنگارنگ شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید