تعامل بین باشگاه پرسپولیس و تیم ملی یکطرفه شده است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی آدینه شب پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در نشست خبری گفت: در مجموع بازی جذابی بود و هر دو تیم بازی هجومی و خوبی را انجام دادند. می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم و کار خود را راحت تر کنیم اما نتوانستیم از فرصت ها خوب استفاده کنیم و فکر می کنم حریف هم بازی خوبی و هجومی را ارائه داد و بازی تماشگرپسندی در مجموع بود.

تعامل بین باشگاه پرسپولیس و تیم ملی یکطرفه شده است

وی اضافه کرد: اگر ما می توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم شرایط قطعاً برای ما خیلی بهتر می شد، موقعیت های شوت و ضربات ایستگاهی داشتیم و هر موقع توانستیم پاس بدهیم در زمین حریف به موقعیت رسیدیم.

وی ادامه داد: در مجموع بازی سنگینی برای هر دو تیم بود و امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم. راه خیلی سختی را در پیش داریم و تنها چیزی که می تواند به ما یاری کند حمایت و دادن انرژی مثبت به تیم است.

گل محمدی در خصوص پنالتی که به سود پرسپولیس گرفته شد، گفت: وقتی چنین صحنه ای با بی احتیاطی دروازه بان اتفاق می افتد، قطعاً پنالتی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کیفیت بازی مس رفسنجان گفت: مس اگر همه بازی های خود را اینگونه که مقابل پرسپولیس بازی کرد، بازی کند می تواند جزو 5-6 تیم اول لیگ برتر باشند.

فرصت تمرین با بازیکنان ملی پوش خود نداشتیم

گل محمدی ادامه داد: بازی های قبلی مس رفسنجان نسبت به بازی امروز کیفیت پایین تری داشت. تیم هایی که مقابل پرسپولیس قرار می گیرند با 200 درصد توان خود بازی می نمایند مس هم بازی خوبی انجام داد بازیکنان ما هم تمام کوشش خود را کردند اما مسائلی هم داشتیم.

وی اضافه کرد: هیچ فرصت تمرینی با بازیکنان ملی پوش خود نداشتیم متأسفانه برنامه ریزی سازمان لیگ خیلی فشرده بود حتی برای بازیکنان ملی هم این برنامه خطرناک است نمی دانم علت این برنامه ریزی چیست اما اطمینان دارم هر تیمی جای پرسپولیس بود این برنامه را تغییر می دادند.

گل محمدی مطرح نمود: ما التماس کردیم دست کم بازی با مس رفسنجان را حداقل یک روز جابه جا نمایند زیرا سه بازیکن در تیم ملی داشتیم و بیشترین بازیکنان تیم ملی از پرسپولیس بودند.

سرمربی سرخ پوشان مرکز اضافه کرد: آنها پس از بازگشت از تیم ملی با ما تمرینی نداشتند وحید امیری که مشکل درد عضلانی داشت ترابی و سرلک هم برای تیم ملی بازی نکرده و با ما هم تمرینی انجام ندادند.

فدراسیون فوتبال بابت برنامه ریزی مسابقات با ما همکاری نکرد

گل محمدی تاکید نمود: تعامل بین باشگاه ما و تیم ملی یکطرفه شده است و این تعامل فقط از طرف پرسپولیس ارائه می گردد. متأسفانه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بابت برنامه ریزی مسابقات هیچ همکاری با ما ندارند.

وی اعلام کرد: برترین بازیکنان ما در تیم ملی هستند؛ وحید امیری هم در دو ملاقات اخیر برترین بازیکن تیم ملی بود. چرا ما نباید از امیری که یکی از بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی است استفاده کنیم؟ امیدوارم سهیل مهدی نسبت به این مسأله جواب قانع نماینده ای داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط میزبانی تیم مس رفسنجان در سرچشمه گفت: ما از رفسنجان به سرچشمه آمدیم حدود 50 دقیقه زمان لازم دارد. زمین بازی کیفیت بدی نداشت و در مجموع خوب بود.

وی ادامه داد: در حقیقت مسائل زیرساختی در فوتبال ما خیلی زیاد است اما باید با این موضوع کنار بیاییم و از آن رد شویم البته باید فکری اساسی برای امکانات و زیرساخت باشگاه ها انجام گردد ولی متأسفانه سال به سال این موضوع نادیده گرفته شده و شرایط از لحاظ امکانات بدتر می گردد.

گل محمدی در خصوص آخرین شرایط پنجره جابجایی باشگاه پرسپولیس و پرداخت طلب گابریل کالدرون نیز پاسخ داد: این سوال را باید از باشگاه بپرسید حدود 10 روز است بازیکن خارجی گرفته ایم اما به علت پنجره بسته نمی توانیم از آنها استفاده کنیم آنهایی که باعث و بانی این اتفاق شده اند باید جوابگو باشند. متأسفانه تا روز گذشته اتفاق خاصی رخ نداده بود و امروز هم فکر نمی کنم اتفاقی افتاده باشد اما باید در خصوص این سوال از صدری بپرسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 58776

به "تعامل بین باشگاه پرسپولیس و تیم ملی یکطرفه شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعامل بین باشگاه پرسپولیس و تیم ملی یکطرفه شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید