کار اصلی پرسپولیس تازه شروع شد، مقابل آلومینیوم نباید اشتباه کنیم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: حساسیت هر بازی بیشتر می شود. تمام این سه امتیازات مربوط به هر بازی می تواند در نهایت منجر به قهرمانی پرسپولیس شود.

کار اصلی پرسپولیس تازه شروع شد، مقابل آلومینیوم نباید اشتباه کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: با تمام سختی هایی که داشتیم خودمان را توانستیم بالای جدول و یکی از مدعیان اصلی خودمان را اعلام کنیم. برای این کار هم زحمات زیادی کشیده شد اما فکر می کنم تمام آنها آغاز کار بوده است و کار اصلی تازه دارد آغاز می شود. باید قوی تر از گذشته کار کنیم. انگیزه بالایی داریم تا دل هوادارانمان که انرژی زیادی به ما دادند شاد کنیم. با تمام وجود باز هم برای انها می جنگیم.

وی درباره تقابل با آلومینیوم اراک تاکید کرد: با پدیده لیگ برتر بازی داریم. همه می دانیم تیم خوبی است. بازی رفت را هم مقابل همین تیم شکست خوردیم. باید سعی کنیم خیلی بهتر از بازی گذشته با این تیم تمرکز داشته و دوندگی داشته باشیم. مقابل آلومینیوم نباید اشتباه کنیم. در دیدار رفت هم به همین دلیل که اشتباه داشتیم شکست خوردیم. باید در بازی فردا از فرصت ها استفاده کنیم.

او درباره شرایط رامین رضائیان گفت: در چند تمرینی که دیدم شرایط بدنی خیلی خوبی داشت. خودم فکر می کنم مشکل داشته باشد اما شرایط خوبی دارد. او کیفیت خوبی دارد. نمی توانم درباره ترکیب صحبت کنم اما می دانم خیلی می تواند به ما کمک کند.

گل محمدی درباره زمان آغاز بازی فردا با آلومینیوم گفت: نمی دانم دلیل برگزاری دیرهنگام بازی چیست اما خودم شخصاً مسأله ای روی این موضوع ندارم.

سرمربی سرخپوشان مرکز درباره احتمال جذب بازیکن خارجی گفت: تلاش زیادی انجام می دهیم. بخش بزرگی از وقت خودمان را صرف پیدا کردن بازیکن با کیفیت کرده ایم اما با توجه به مقطع فعلی فوتبال که زمان خوبی نیست روبرو هستیم.

وی درباره آخرین شرایط عیسی ال کثیر و اصرار او گفت: درباره او زیاد صحبت شده است. فکر می کنم کمی زمان باید ببرد تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. لازم است ببینیم چه اتفاقاتی می افتد و خودش و پزشکان چه نظری دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 61379

به "کار اصلی پرسپولیس تازه شروع شد، مقابل آلومینیوم نباید اشتباه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار اصلی پرسپولیس تازه شروع شد، مقابل آلومینیوم نباید اشتباه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید