تعطیلی اردو به معنای استراحت فرنگی کاران نیست

به گزارش بلاگ پو، حسام الدین جعفری در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی چندی پیش در حالی به سرانجام رسید که مدعیان جام تختی باید خودشان را مهیای حضور در این مسابقات می کردند و به رغم مرخص شدن از اردو، همچنان تمرینات خود را در شهرشان ادامه می دهند. تعطیلی اردو به معنای این نبود که فرنگی کاران تا روز حضور در جام تختی استراحت نمایند، بلکه این نفرات زیر نظر کادر فنی تیم ملی و همچنین در کنار مربیان بومی خودشان همچنان مشغول تمرین هستند.

تعطیلی اردو به معنای استراحت فرنگی کاران نیست

وی توضیح داد: ما به تمامی فرنگی کاران شرکت نماینده در جام تختی اعلام کردیم که روز دوم بهمن ماه با حضور در اندیمشک محل برگزاری این مسابقات، خودشان را به کادر فنی معرفی نمایند. مطمئنا مربیان تیم ملی اهداف زیادی را در جام تختی دنبال می نمایند ومی توانند عملکرد فنی و عیار واقعی بسیاری از چهره های اردونشین را در این مسابقات زیر نظر بگیرند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به نخستین تورنمنت بین المللی این تیم بعد از جام تختی گفت: اردوی دوم فرنگی کاران بعد از جام تختی و برای حضور تیم منتخب در تورنمنت بین المللی جام وهبی امره ترکیه شروع می گردد.طبق برنامه باید تیمی منتخب از نفرات اردونشین یک هفته بعد از جام تختی به ترکیه اعزام شوند و در این تورنمنت بین المللی محک بخورند. رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره در روزهای 12 تا 14 بهمن ماه در شهر استانبول برگزار می گردد که طبیعتا از اهمیت فراوانی برای کادر فنی و مدعیان تیم ملی برخوردار است.

جعفری در سرانجام اضافه نمود: تورنمنت جام وهبی امره تنها میدان تدارکاتی تیم ملی کشتی فرنگی در سالجاری نیست و ما اوایل اسفندماه یک تورنمنت دیگر را هم در مجارستان پیش رو داریم. البته این تورنمنت اهمیت بسیار زیادی برای کادر فنی دارد، چراکه جزو میادین دارای رنکینگ اتحادیه جهانی است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4099

به "تعطیلی اردو به معنای استراحت فرنگی کاران نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی اردو به معنای استراحت فرنگی کاران نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید