تعویق مسابقات بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک، بیک لیک لی: تمرینات ملی پوشان از راه دور است

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان گفت: تمرینات شاگردانم از راه دور است و فیلم بازی حریفان را برای شان می فرستیم و بررسی می کنیم.

تعویق مسابقات بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک، بیک لیک لی: تمرینات ملی پوشان از راه دور است

نیکا بیک لیک لی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از تعویق مسابقات بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک 2020 توکیو گفت: این رقابت ها قرار بود از اواخر اسفند ماه در هند برگزار گردد و ما باید روز 28 اسفند ماه دو بازی و روز اول فروردین ماه هم دو مسابقه برگزار می کردیم که با اعلام فدراسیون جهانی به تعویق افتاد.

وی اضافه نمود: مسابقات مجارستان نیز بعد از این رقابت ها قرار است برگزار گردد که احتمالاً لغو خواهد شد. همچنین کاپ آسیا که اواخر خرداد ماه قرار بود در چین برگزار گردد، به مهر ماه موکول شد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره درباره تمرینات شاگردانش در شرایط تعطیلی اردوها گفت: تمرینات ملی پوشان از راه دور است و فیلم بازی را برای شان ارسال و بررسی می کنیم و مربی بدنسازی نیز تمرینات جسمانی شان را تحت نظر دارد.

وی ادامه داد: دوست داشتیم تاریخ برگزاری مسابقات انتخابی المپیک را تعیین نمایند تا تمرینات متمرکز بود، چون وقتی فاصله زیاد گردد ممکن است بعضی موارد را فراموش نمایند و حساسیت کمتر گردد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان از صحبت های طائرپور، سرمربی تیم گروه بهمن گلایه کرد و گفت: او در مصاحبه ای گفت بازیکن ما آسیب دیده بوده است که نخواستیم بازی دوم فینال برگزار گردد. مگر مستنداتی دارند؟ فیلم بازی موجود است و شادی عبدالوند در بازی اول فینال شرایط را برای آنها سخت نموده بود. هیچ کدام از بازیکنانم آسیب دیده نبودند.

وی همچنین درباره بخش دیگری از صحبت های طائرپور که گفته بود، چطور در بازی اول ویروس کرونا در گرگان نبوده است، گفت: من در تیمم بازیکن بومی دارم و خانواده شان نگران فرزندان خود برای بازی در تهران هستند و من به دلیل شیوع ویروس کرونا گفتم که بازی به تعویق بیفتد، چون سلامتی شاگردانم در اولویت است. از طرفی روز چهارشنبه که بازی اول فینال را برگزار کردیم قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی بود و اصلاً کرونا نبود. در مسابقه ما بیش از 500 تماشاگر آمدند و هیچ مورد ابتلای به ویروس کرونا در کشور اعلام نشده بود.

+

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21176

به "تعویق مسابقات بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک، بیک لیک لی: تمرینات ملی پوشان از راه دور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق مسابقات بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک، بیک لیک لی: تمرینات ملی پوشان از راه دور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید