معین قیمت جدید برای تخم مرغ توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ طبق اعلام ستاد تنظیم بازار حدود 20 هزار تومان است.

معین قیمت جدید برای تخم مرغ توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین داود موسوی معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و فراوریکنندگان با حضور در شبکه خبر اظهار کرد: قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ طبق اعلام ستاد تنظیم بازار حدود 20 هزار تومان در فروشگاه های سطح شهر و 9 هزار و 500 تومان درب مرغداری هاست که اخیرا این نرخ درب مرغداری ها به بیش از 13 هزار تومان رسیده است.

وی اضافه کرد: نظارت های حاکم بر بازار شدیدتر خواهد شد تا هرچه سریع تر به مسائل حاکم بر بازار تخم مرغ رسیدگی و با گران فروشان برخورد شود.

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و فراوریکنندگان اعلام کرد: فراوریکنندگان نیز با مسائل و چالش هایی در بخش تامین نهاده های دامی روبرو اند که روز چهارشنبه با وزارت جهاد کشاورزی جلسه ای در این خصوص خواهیم داشت تا مسائل را آنالیز و نسبت به حل آن ها چاره ای اندیشیده شود.

موسوی ادامه داد: پس از آنالیز و حل تمام این مسائل، قیمت های مصوب به میادین میوه و تره بار ارجاع می شود تا هیچ تخم مرغی خارج از نرخ مصوب به مصرف کنندگان عرضه نشود.

وی توضیح داد: روز آینده جلسه ستاد تنظیم بازار با هدف رسیدگی به مسائل حاکم در فراوری و بازار تخم مرغ برگزار خواهد شد که در این جلسه نمایندگانی از وزارت جهاد نیز حضور خواهند داشت.

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و فراوریکنندگان در سرانجام ابراز کرد: امیدواریم با انجام این جلسات و نتیجه گیری های مثبت، عرضه تخم مرغ به صورت گسترده در بازارهای کشور انجام بگیرد و این محصول با نرخ مصوب به دست مصرف کننده برسد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33453

به "معین قیمت جدید برای تخم مرغ توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین قیمت جدید برای تخم مرغ توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید