تنه بورس به تنه سینما هم خورد !

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: رییس اکت (انجمن کارفرمایی تهیه کنندگان) از برگزاری جلسه ای برای تعامل دو جانبه میان سینما و بورس اطلاع داد.

تنه بورس به تنه سینما هم خورد !

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، فرشته طائرپور ضمن اعلام این خبر گفت: چندی پیش به دعوت سازمان فرابورس-ایران، با هدف توسعه اقتصاد فرهنگ، نمایندگانی از صنوف تهیه کنندگی در جلسهای با کارشناسان سازمان مذکور شرکت کردیم تا شرایط مطلوب ورود سرمایه بازار بورس به صنعت سینما و راههای تعامل دوجانبه میان سینما و بازار رونق گرفته بورس را مورد آنالیز قرار دهیم.

در این نشست که تحت عنوان سینما و زیست اقتصادی جامعه برگزار گردید، ابتدا کارشناسان سازمان درباره لزوم ارتقای سواد اقتصادی افراد جامعه، احتیاج به تحلیل پیشینه فرهنگ اقتصادی جامعه و راه های تعامل دوسویه بازارسرمایه و جامعه هنری، مطالب و آمارهایی را ارائه کردند.

به گفته او؛ سپس تهیه کنندگان حاضر در جلسه، باتوجه به افزایش چشمگیر ورود نقدینگی به بازار سرمایه از سوی افرادی که دانش و تخصص کافی در فرایند بازار بورس ندارند، درباره احتیاجها و قابلیت های دوسویه سینما و بورس، نظرات، تجربیات و پرسش های خودرا مطرح کردند.

مقرر شد با ادامه ارتباط و همفکری بین سازمان بورس و تهیه کنندگان سینما، روش های عملیاتی جهت تحقق این تعامل مورد آنالیز و شناسایی قرار گیرد.

تهیه کنندگان حاضر در جلسه(به ترتیب الفبا):

از صنف اکت، علی آشتیانی پور و فرشته طائرپور.

از صنف انجمن تهیه کنندگان مستقل، منیژه حکمت، مرتضی شایسته و سید غلامرضا موسوی.

از صنف تهیه کننده-کارگردانان، محمد احمدی و مهرداد فرید.

از صنف جامعه صنفی تهیه کنندگان، سیدجمال ساداتیان.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30834

به "تنه بورس به تنه سینما هم خورد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنه بورس به تنه سینما هم خورد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید