شرح تکمیلی درباره پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش بلاگ پو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ارسال نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره موضوع پخش زنده رقابت های لیگ قهرمانان گفت: فوتبال ایران از نظر تماشاگران حاضر در استادیوم و بیننده تلویزیونی در صدر مخاطبان کشورهای قاره کهن واقع شده است. این موضوع در کلیه آمارهای منتشره کنفدراسیون هم دیده می گردد و روزهای تاریخی دور و نزدیک خود مؤید و گویای همه چیز است.

شرح تکمیلی درباره پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام خبری که امروز منتشر شد، ده ها تماس و واکنش را دریافت کردیم که جملگی نگرانی مردم و طرفداران میلیونی فوتبال را از این تصمیم نشان می داد. به همین دلیل دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال در در نامه ای به دبیرکل محترم کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را منتقل نموده و بر حل مشکل به وجود آمده تأکید کردند. علاوه بر این چهار باشگاه پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو هم که نمایندگان کشورمان در مسابقات هستند، خواهان تسریع در حل این مشکل شدند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تأکید کرد: فدراسیون فوتبال امروز در این باره نشست های متعدد را برگزار کرد و جلسه مفصلی هم با حضور مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان، سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال و مسئولان محترم ارشد رسانه ملی برگزار گردید که جملگی بر تداوم همکاری با آژانس تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا در چارچوب قبلی تأکید داشتند. امیدواریم این آژانس میلیون ها بیننده عاشق ایرانی را از تماشای مسابقات نمایندگان کشورمان به وسیله شبکه های سه و ورزش و همچنین شبکه های رادیویی محروم نسازد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34167

به "شرح تکمیلی درباره پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح تکمیلی درباره پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید