تیم های بازی ساز رایانه ای جذب مرکز رشد بازی سازی می شوند

به گزارش بلاگ پو، معاونت علمی، برای جذب تیم های جدید در حوزه بازی سازی در مرکز رشد تاسیس شده ویژه بازی سازی فراخوان منتشر نموده است.

تیم های بازی ساز رایانه ای جذب مرکز رشد بازی سازی می شوند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بازی سازی رایانه ای، از جمله رشته های کاری اصلی مورد حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز در زیست بوم توسعه صنایع خلاق و فرهنگی است.

بر این اساس برای توسعه مرکز رشد بازی سازی و همچنین توانمند سازی بازی سازان ایرانی و نیز پیوند تیم های بااستعداد و ماهر به صنعت بازی، تیم های جدید در این مرکز پذیرفته می شوند.

از جمله مهمترین خدماتی که به این تیم های بازی ساز عرضه می گردد، اختصاص فضای کار رایگان، ارتباط با سرمایه گذاران تخصصی حوزه بازی سازی و معرفی بازی های فراوری شده به این شبکه است.

همچنین تیم های بازی ساز می توانند از خدمات تسهیل نماینده نظام وظیفه تخصصی در قالب انجام پروژه های جایگزین خدمت سربازی و امکان تاسیس موسسات فرهنگی از سوی واحد های فناور مستقر در مرکز رشد، در صورت احراز شرایط مورد احتیاج بهره مند شوند.

خدمات منتورینگ تخصصی رایگان و حمایت های زیرساختی نظیر اینترنت، رایانه، نرم افزار های مورد احتیاج و... بخش دیگری از این بسته حمایتی را شامل می گردد.

گفتنی است که با توجه به ظرفیت محدود مرکز رشد بازی سازی، اولویت استقرار با تیم هایی است که نسبت به سایرین درخواست خود را زودتر ارسال نموده و از سوی کارگروه ارزیابی مرکز رشد، مورد تایید قرار گرفته باشند. در صورتی که به هر نحوی ظرفیت مرکز رشد، افزایش پیدا کند، تیم هایی که در این مرحله درخواست خود را ارسال نموده و به علت تکمیل ظرفیت پذیرفته نشده باشند، در فرصت های آینده دارای اولویت استقرار خواهند بود.

همچنین افراد متخصص و توانمند نیز می توانند در قالب فردی، درخواست خود را برای حضور در مرکز رشد ارسال نمایند. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق به آدرس https://ircreative.isti.ir/ مراجعه نمایند.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20604

به "تیم های بازی ساز رایانه ای جذب مرکز رشد بازی سازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های بازی ساز رایانه ای جذب مرکز رشد بازی سازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید