جاذبه های لنکاوی

به گزارش بلاگ پو، شهر لنکاوی در شمال غربی مالزی و دریای آندامان واقع شده . این منطقه حدودا از 100 جزیره تشکیل شده که با جنگل های انبوه استوایی پوشیده شده است . و امروزه مقصد بسیار پرطرفداری برای گردشگران تور مالزی شده است. همچنین جاذبه های اکوتوریستی این جزیره در سازمان یونسکو ثبت شده . در توصیف جاذبه های لنکاوی می توان به سواحل نقره فام آفتاب و ماسه های سفید آن ،آب های روشن کریستالی، تپه های جنگلی با درختان استوایی، ورزش های آبی فراوان و غواصی در اعماق دریا و تماشای زندگی زیر آب اشاره نمود که مانند بهشتی روی زمین می باشد.همچنین در چند سال اخیر زستوران ها ، هتل ها ، مراکز خیر ، و ساختمان های مدرنی در لنکاوی برای رفاه گردشگران ساخته شده.

جاذبه های لنکاوی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

در این مطلب معروف ترین دیدنی های لنکاوی را نام می بریم و به گردشگران تور لنکاوی پیشنهاد می کنیم که حتما از آنها بازدید نمایند.

پل هوایی لنکاوی ،داتاران لانگ (میدان عقاب) ،تله کابین لنکاوی، دنیای زیر آب گونونگ رایا ،پارک حیات وحش و بهشت پرندگان لنکاوی ، پارک دریایی پولائو پایار ،موزه سه بعدی هنر در بهشت لنکاوی، پارک تامان لاگندا لنکاوی، آبشارهای تلاگا توجو، دنیای زیر آب لنکاوی ، آبشار دوریان پرانگین لنکاوی ، گونونگ رایا لنکاوی ،

منبع: لذت سفر
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9991

به "جاذبه های لنکاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های لنکاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید