جذب سرمایه 50 میلیارد تومانی برای 16 استارتاپ

به گزارش بلاگ پو، مدیر توسعه زیست بوم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: توانستیم حدود 50 میلیارد تومان جذب سرمایه برای 16 استارتاپ داشته باشیم و جذب سرمایه برای 14 استارتاپ دیگر هم در حال مذاکره است.

جذب سرمایه 50 میلیارد تومانی برای 16 استارتاپ

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مصطفی بغدادی مدیر توسعه زیست بوم صندوق نوآوری و شکوفایی صبح امروز در بیست و نهمین رویداد آنلاین دوشنبه های استارتاپی با موضوع پسماند و محیط زیست که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید، مجموعه رویداد های دوشنبه های استارتاپی را رویدادی به قصد بهم رسانی در راستای ماموریت صندوق برای یاری به زیست بوم نوآوری کشور اسم کرد و اضافه نمود: در تکمیل ابزار ها و سایر سیاست هایی که در دیگر بخش های صندوق نوآوری به کار گرفته شد، این رویداد برای حمایت و یاری به فعالان حوزه نوآوری و فناوری کشور برگزار می گردد.

وی اظهار کرد: صندوق نوآوری وشکوفایی ریاست جمهوری به واسطه قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان ایجاد شده است و اساسنامه و قوانین آن هم در اوایل دهه 90 مصوب شده و صندوق هم از همان زمان فعالیت خود را آغاز کرد و به طور ویژه در دوره سوم هیات عامل صندوق نوآوری عملکرد آن به صورت محسوسی تغییر نموده است؛ چرا که در ارائه ابزار ها و خدمات به فعالان حوزه نوآوری و فناوری و شرکت های دانش بنیان تنوعی ایجاد شده است.

بغدادی با تاکید بر اینکه ما تا به امروز بیش از 70 سرویس به شرکت ها ارائه داده ایم، خاطر نشان کرد: عمده مخاطبان صندوق نوآوری شرکت های دانش بنیان هستند، اما کوشش ما همیشه بر این بوده که به تمام فناوران و تمام فعالان زیست بوم نوآوری کشور که استارتاپ ها هم بخش قابل توجهی از آن را تشکیل می دهند هم بتوانیم خدماتی ارائه کنیم.

مدیر توسعه زیست بوم صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: علی رغم اینکه در اسناد بالادستی صندوق نوآوری به ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان محدود شده است، سعی کردیم با روش های غیرمستقیم از قبیل هم سرمایه گذاری با عاملان سرمایه گذاری یا همکاری با شتابدهنده های دانش بنیان، سایر فعالان زیست بوم را هم تحت پوشش قرار دهیم و خدمات صندوق را به آن ها هم ارائه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه رویداد دوشنبه های استارتاپی هم با همین نگاه ایجاد شد، یادآور شد: با چنین رویکردی به سراغ مجموعه ها و استارتاپ هایی که فرآیند شتابدهی را گذرانده اند و محصول اولیه خود را توسعه داده اند و احتیاج به جذب سرمایه برای تسریع کسب و کار خود دارند، رفتیم و تا به امروز میزبان بیش از 190 استارتاپ در 28 رویداد گذشته بودیم.

بغدادی خاطر نشان کرد: در این راستا کوشش کردیم در تامین اقتصادی این شرکت ها به واسطه کارگزاران مختلف یاری کنیم و در این راستا تا کنون توانستیم نزدیک به 50 میلیارد تومان جذب سرمایه برای 16 استارتاپی که در رویداد های گذشته حضور داشتند، داشته باشیم و نزدیک 29 میلیارد تومان جذب سرمایه هم برای 14 استارتاپ دیگر در حال مذاکره است.

بغدادی گفت: در این مدت بالغ بر 360 جلسه B2B برای استارتاپ های رویداد های دوشنبه ها با سرمایه گذاران برگزار گردیده است و بعضی از این ها پیروز به جذب سرمایه شده اند.

وی یادآور شد: امروز هم در بیست و نهمین رویداد میزبان 14 استارتاپ حوزه پسماند و محیط زیست هستیم، امیدوارم این فرصت زمینه جذب سرمایه را فراهم کند و اگر سرمایه گذاری در این حوزه علاقه مند به همکاری با هر کدام از استارتاپ ها بود، صندوق به وسیله ابزار هم سرمایه گذاری همراه خواهد بود و تا 80 درصد سرمایه مورد احتیاج از این طریق تامین خواهد شد.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53828

به "جذب سرمایه 50 میلیارد تومانی برای 16 استارتاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب سرمایه 50 میلیارد تومانی برای 16 استارتاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید