جنجال وزیر پرسپولیسی

به گزارش بلاگ پو، بیش از اتفاقات داخل زمین در دربی، این کری خوانی آذری جهرمی وزیر جوان ارتباطات بود که در 48 ساعت گذشته، جو را تحت تاثیر قرار داد.

جنجال وزیر پرسپولیسی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، او که پیش از این نیز بارها برای طرفداران استقلالی کری خوانده یا با ستاره های آنها و همینطور دربی 6 بر صفر شوخی نموده بود، این بار هم نوشت: ولی به نظرم اون دو تا ستاره سیاره باشند. کری خوانی او بلافاصله با واکنش فرهاد مجیدی روبه رو شد. سرمربی استقلال رودروی خبرنگاران گفت: واقعا باعث تاسف است یک وزیر مملکت آنقدر شعور ندارد که بداند یک قشری از طرفداران استقلال، جوانانی هستند که با برد و باخت تیم یک هفته خوشحالند و یک هفته ناراحت. می آیند و چنین صحبت هایی در این شرایط می نمایند. امیدوارم ایشان که بالاخره وزیر یک مملکت هستند، سطح شعورشان هم در سطح وزیر باشد.

این ادبیات مجیدی باعث شد تا نقدها تنها از وزیر جوان نباشد. علی لطیفی مهاجم استقلال می گوید: آقای جهرمی این رفتار شما با طرفداران خوب نبود. شما می توانید بگویید طرفدار کدام تیم هستید ولی نمی توانید چنین پیغام هایی منتشر کنید که باعث عصبانیت و دلخوری طرفداران گردد اما حرف های مجیدی را هم نمی پسندم. او می توانست با ادبیات دیگری صحبت کند.

مجید صدری رئیس هیات مدیره پرسپولیس هم چنین واکنشی به حرف های فرهاد نشان می دهد: متاسفانه بعد از بازی شاهد این بودیم که آقای مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال به وزیر محترم ارتباطات توهین کردند. من شرمسار هستم یک فردی با این صراحت به وزیر محترم ارتباطات توهین کند. سرمربی استقلال به وزیر محترم جمهوری اسلامی ایران توهین نموده است. این یک کری ساده بود و در این مسائل بحث وزیر بودن او مطرح نیست. با این حال آقای مجیدی بی اخلاقی کاملی مرتکب شدند. ما حق خودمان می دانیم برای بی اخلاقی او نسبت به طرفدار خودمان، به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شکایت کنیم که شاهد چنین مواردی دیگر نباشیم.

مددی مدیرعامل استقلال اما مقابل صدری پشت سرمربی تیمش درمی آید و از او دفاع می نماید: آقای صدری! اگر وزیری به پرسپولیس توهین می کرد، ساکت می ماندید و عکس العملی نشان نمی دادید؟ اگر وزیر دولت، به لوگوی باشگاه پرسپولیس توهین می کرد، از طرفداران تان می خواستید سکوت نمایند؟ اصلا ارتباط این موضوع با آقای صدری چیست؟

بهزاد غلامپور مربی استقلال که نقش اول درگیری های اواخر مسابقه بود و با حرکات خود باعث ایجاد تشنج شد هم در ادامه پشت فرهاد مجیدی در می آید. او با کنایه خطاب به آذری جهرمی می گوید: آقای جهرمی! شما همین سیاره ها را هم ندارید. مجیدی به خوبی جواب او را داده و دیگر لزومی ندارد جوابش را بدهم.

افشین و شکوری پشت جهرمی

دیروز در فضای مجازی پیش از عملکرد فنی دو تیم و پیش از اشتباهات مربیان یا بازیکنان، موضوع اول دربی همین پست جهرمی و واکنش های پس از آن بود. طرفداران استقلال بعد از بازی به صفحه او رفتند و با لحن بسیار محترمانه تری نسبت به آنچه که مجیدی گفته بود، به ادعایش پاسخ دادند. در این بین پرسپولیسی ها پشت وزیر جوان درآمدند. افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس اینطور نوشت: هرکس می تواند طرفدار تمدن پرسپولیس باشد. روی چشم من هم جایش باشد. از ندار تا غنی، از عام تا خاص، از فقیر تا وزیر. پرسپولیس مکتب عشق است. ابراهیم شکوری هم اینگونه واکنش نشان داد: ما به داشتن طرفداران عاشق خود، فارغ از هر پست، مقام، سن، جنسیت، صندلی و شغلی افتخار می کنیم. حق هر انسانی است که طرفدار تیمی باشد و چه بهتر آن تیم پرسپولیس کبیر باشد با قدمتی طولانی. چه بسیار دوستانی که در پست های حساس دولتی و حکومتی هستند و طرفدار تیم رقیب. احترام آنها اما بر ما واجب است. مسؤولان استقلال هم در ادامه وارد گود شدند. نظری سخنگو و عضو هیات مدیره این باشگاه گفت: آذری جهرمی چون سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد در خصوص الفاظی که برای استقلال و دیگر رقبای پرسپولیس به کار می برد دقت بیشتری کند.

مددی مدیرعامل آبی ها هم چنین واکنشی نشان داد: وزیر ارتباطات قطعا می داند که استقلال طرفداران میلیونی دارد و هر واکنشی، تبعات اجتماعی خواهد داشت. از آقای وزیر انتظار داریم جوانب و عواقب رفتارش را در نظر بگیرد تا توهینی به طرفداران عظیم استقلال و تاریخ با عظمت این باشگاه نگردد.

عجیب ترین اظهارات اما دیروز متعلق به سیاوش یزدانی بود. این بازیکن حرف هایی زد که قابل انتشار نیستند. در ادامه قلعه نویی سرمربی گل گهر هم به دفاع از استقلال پرداخت و چنین پیغامی منتشر کرد: ستاره ها برای درخشیدن از کسی اجازه نمی گیرند. برای دیدن آن کمی عظیمواری ضروری است.

واکنش ها ادامه داشت و آنچه تعیین بود، یک جمله وزیر جوان بیش از خود بازی، فضا را تحت تاثیر قرار داده بود.

سعید اکبری - گروه ورزش / روزنامه خبرنگاران

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48377

به "جنجال وزیر پرسپولیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال وزیر پرسپولیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید