حضور روانشناس در کنار تیم ملی تنیس روی میز

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، اردوهای آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا (مهرماه - تایلند) از 18 تیرماه در تهران و آکادمی بین المللی تنیس روی میز آغاز شده است. نوشاد و نیما عالمیان، افشین نوروزی، پوریا عمرانی و محمدرضا اخلاق پسند که ترکیب تیم ملی تنیس روی میز را برای مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل خواهند داد در جریان این اردو، روزانه در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر کاظم مستحقی راد تمرینات شان را دنبال می کنند. ضمن اینکه همزمان اعضای تیم ب تنیس روی میز نیز در این اردو شرکت دارند.

حضور روانشناس در کنار تیم ملی تنیس روی میز

اما برای نخستین بار اردوهای آماده سازی ملی پوشان تنیس روی میز با حضور یک روانشناس پیگیری می شود. این حضور بنا به پیشنهاد سرمربی تیم ملی و موافقت سرپرست فدراسیون انجام شده است تابازیکنان از نظر مسائل روحی و روانی به بالاترین سطح آمادگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا دست یابند.

کاظم مستحقی راد در این زمینه به خبرنگاران گفت: استفاده از روانشناس در کنار ملی پوشان یک حلقه گمشده بود. به هر حال یکی از فاکتورهای مهم تنیس روی میز داشتن تمرکز بالا و آرامش روحی لازم است که تاثیر مستقیم در ارتقای مسائل فنی دارد. به همین دلیل شرایط حضور تمام وقت یک روانشناس در کنار ملی پوشان را فراهم کردیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه استقبال بازیکنان از حضور روانشناس در کنار تیم ملی خیلی خوب بود در پاسخ به این پرسش که آیا روانشناس تیم ملی در سفرهای پیش رو هم ملی پوشان را همراهی خواهد کرد؟، گفت: هنوز در این مورد تصمیم گیری نشده است اما باید بگویم ملی پوشان از این حضور رضایت کامل دارند.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17130

به "حضور روانشناس در کنار تیم ملی تنیس روی میز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور روانشناس در کنار تیم ملی تنیس روی میز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید