دلیل نوروزی برای بازگشت زودهنگام از مسابقات پینگ پنگ قهرمانی آسیا

به گزارش بلاگ پو، کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ایران دلیل حضور نداشتن خود در رقابت های بخش انفرادی و دونفره قهرمانی آسیا را عنوان نمود.

دلیل نوروزی برای بازگشت زودهنگام از مسابقات پینگ پنگ قهرمانی آسیا

افشین نوروزی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا و شرکت نکردنش در بخش انفرادی و دو نفره، بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا همواره سخت است، زیرا از شش تیم از هشت تیم برتر دنیا، از آسیا است. چهار بازیکن دیگر تیم ایران هم تجربه زیادی نداشتند از این رو پیش بینی من این بود کار سختی را داریم تا بتوانیم جزو 8 تیم برتر باشیم.

او ادامه داد: در بخش تیمی کار را خوب آغاز کردیم، عربستان و سریلانکا را شکست دادیم. برای رفتن بین 8 تیم اول آسیا بین تایلند و کره شمالی قرعه کشی شد که متاسفانه کره شمالی حریف ما شد و تیم قوی بود و نتوانستیم شکست شان بدهیم. برای مقام نهمی هم با تایلند مسابقه دادیم که با شکست این تیم مقام نهم را به دست آوردیم. اگر به جای کره شمالی، تایلند حریف ما بود قطعا جزو 8 تیم اول بودیم. درکل نتیجه تیمی خوب بود.

نوروزی در خصوص شرکت نکردن خود در بخش انفرادی و دو نفره نیز گفت : با توجه به این که مسابقات لیگ، بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی دنیا را پیش رو داریم از این رو با کادر فنی صحبت کردم و تصمیم گرفتیم من در تیمی و انفرادی شرکت کنم و در بخش دو نفره چهار ملی پوش دیگر مسابقه بدهند.

او اضافه کرد: بر خلاف این که همواره بعد از مسابقات تیمی، رقابت های انفرادی برگزار می شد، این مرتبه بازی دو نفره انجام شد و با صبحت با کادرفنی تصمیم گرفته شد زودتر برگردم و پس از ریکاوری با قدرت برای بازی های کشورهای اسلامی که هدف کسب مدال طلا است، آماده شوم.

ملی پوش پینگ پنگ ایران در خصوص عملکرد چهار بازیکن دیگر تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا توضیح داد: سطح مسابقات قهرمانی آسیا همواره بالاست و سال هاست که تعدادی از تیم ها شانسی برای کسب مدال ندارند. به نظرم بقیه ملی پوشان هم خوب بازی کردند. خیلی توقع از آنها بالا نبود از این رو فشار کمی بر روی شان وجود داشت و خوب بازی کردند.

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز اضافه کرد: آنها خودشان در مسابقات فاصله ها را دیدند و متوجه شدند باید کارهای بیشتر و بزرگی انجام گیرد. باید لیگ پویا و خوب داشته باشیم. سال های خیلی قبل هفت، هشت بازیکن خارجی در لیگ حضور داشتند که حضورشان بر روی بازی نفراتی مانند من، اخلاق پسند و نوشاد و نیما عالمیان تاثیر گذاشت. امیدوارم اسپانسرهای خوبی وارد لیگ شوند و شاهد حضور بازیکنان خوب خارجی باشیم. در کل کادرفنی هم از عملکرد ملی پوشان رضایت داشت.

نوروزی در خصوص مسابقات قهرمانی دنیا نیز گفت : تیمی که به قهرمانی دنیا اعزام می گردد، تیم خوبی است و در چند ماه گذشته در کوران مسابقات بودیم و شرایط خوبی داریم. در ابتدا هدف مان کسب مدال به ویژه طلا در بازی های کشورهای اسلامی است. البته حریفان سختی از مصر و نیجریه داریم. در مسابقات قهرمانی دنیا هم در انفرادی و دو نفره (به همراه امین احمدیان) بازی می کنم. دنبال کسب بهترین نتیجه هستم و انگیزه بالایی هم دارم.

او در پاسخ به این پرسش که دو بازیکن چینی چقدر توانسته اند به عنوان حریف تمرینی به او و بقیه ملی پوشان یاری نمایند، تاکید نمود: بازیکنان چینی خیلی درجه یک نبودند و این طور نبود که سطح شان از ما بالا تر باشد. با این حال حضورشان به عنوان حریف تمرینی بد نبود. به هر حال آوردن بازیکنان سطح بالا به ایران سخت است، اگر اسپانسر و تیم های باشگاهی خوب وارد لیگ شوند و هزینه ها را پرداخت نمایند، می توان این قبیل بازیکنان را هم به ایران بیاوریم. این بازیکنان چینی هم برای تیم های ملی نوجوانان و جوانان مفید هستند و بیشتر توانسته و می توانند باعث پیشرفت آنها شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13194

به "دلیل نوروزی برای بازگشت زودهنگام از مسابقات پینگ پنگ قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل نوروزی برای بازگشت زودهنگام از مسابقات پینگ پنگ قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید