حضور زنان در استادیوم اراده نظام بود

به گزارش بلاگ پو، وزیر ورزش و جوانان گفت: موضوع حضور زنان در ورززشگاه اراده نظام، دولت و مردم بود که به وقوع پیوست و امیدواریم که در بازی های آینده نیز این اتفاق رخ دهد.

حضور زنان در استادیوم اراده نظام بود

ایرنا نوشت: مسعود سلطانی فر در جمع روسای فدراسیون های ورزشی گفت: دو سال پیش در جریان بازی با بولیوی شاهد حضور بانوان بودیم و بعد از آن نیز در بازی پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا زنان در ورزشگاه حضوریافتند. در این دو بازی همه جوانب درنظر گرفته شد و هیچ مشکل و حاشیه ای وجود نداشت. همچنین در جریان پخش مسابقات فوتبال جام دنیای 2018 روسیه خانواده ها برای تماشای دو بازی تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه، این تجربیات باعث شد که بعد از برگزاری جلسه با نهادهای ذیربط به این تصمیم برسیم که زنان بتوانند مجددا به ورزشگاه بیایند، گفت: زنان شرکت نماینده در این مسابقه نیز همه ضوابط وملاحظات را رعایت کردند، همچنین بازخوردهای مثبت حضور زنان در ورزشگاه را مورد توجه قرار داد.

او در ادامه سخنانش از رئیس جمهوری به خاطر حمایت لازم برای به ثمر رسیدن این کار بزرگ قدردانی کرد و گفت: از شورای امنیت کشور، وزیر کشور و نهادهای انتظامی و امنیتی ذیربط تشکر می کنم.

سلطانی فر با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای حضور و ورود بانوان به ورزشگاه ها وجود دارد، تاکید نمود: ورزشگاه های زیادی در مراکز استان ها داریم مانند امام رضا (ع)، نقش دنیا اصفهان، غدیر اهواز، فولاد خوزستان، یادگار امام تبریز و پارس شیراز که امنیت آنها به خوبی تامین می گردد و ورودی و معبر و خدمات مجزا دارند، بنابراین زیرساختهای لازم برای حضور زنان در ورزشگاه ها وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگی از سخنانش در مورد حق پخش تلویزیونی گفت: این موضوع بارها با مسئولان صداوسیما مطرح شده ضمن اینکه با همکاری مجلس شورای اسلامی قرار بر این شد که مجموعه ورزش کشور بتواند از حق پخش تلویزیونی استفاده کند.

وی اضافه نمود: از همان ابتدا کمیته های کاری را تشکیل دادیم و بارها خود من و معاونان جلساتی را برگزار کردیم، به هر شیوه ای که صدا وسیما گفته بود ما جلو رفتیم که متاسفانه هیچ گونه همکاری از سمت آنها صورت نگرفت و اراده ای در صداوسیما برای پرداخت حق پخش و اجرای قوانین ذیربط وجود ندارد و امیدوارم به زودی به قوانین تمکین نمایند.

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنان خود در مورد اقدامات انجام شده توسط وزارت ورزش و جوانان برای پذیرایی از زائران کربلا در اربعین حسینی اشاره نمود و اضافه نمود: طی دستورالعملی، ادارات کل ورزش و جوانان سه استان خوزستان، ایلام و کرمانشاه آماده پذیرایی از زائران شده بودند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14216

به "حضور زنان در استادیوم اراده نظام بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور زنان در استادیوم اراده نظام بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید