حضور پاراقایقران ایران در مسابقات آزمایشی پارالمپیک

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، ژاپنی ها در فاصله یک سال مانده به برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک در توکیو، برگزارکننده رقابت های آزمایشی در رشته های مختلف هستند تا اینگونه شرایط میزبانی خود را در قالب رقابت های رسمی مورد ارزیابی قرار دهند.

حضور پاراقایقران ایران در مسابقات آزمایشی پارالمپیک

این رقابت ها در رشته های مختلف با حضور ورزشکاران سرشناس و بعضا المپین آن رشته برگزار می گردد. این ورزشکاران طبق مقررات و توسط خودِ برگزارکنندگان مسابقات گزینش و دعوت می شوند.

شهلا بهروزی راد از جمله ورزشکاران ایرانی دعوت شده به مسابقات آزمایشی المپیک است. این پاراقایقران ایران که در پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو هم حضور داشت هنوز برای پارالمپیک توکیو کسب سهمیه نکرده است. وی این روزها در محل برگزاری مسابقات قهرمانی دنیا و انتخابی پارالمپیک در مجارستان حضور دارد و امیدوار است بتواند از این رقابت ها کسب سهمیه کند.

مسابقات آزمایشی پارالمپیک در بخش پاراکانو طی روزهای 21 تا 24 شهریورماه در توکیو برگزار می گردد. تنها از ورزشکارانی به حضور در این رقابت ها دعوت شده که در دوره پیشین رقابت های دنیای راهی فینال A شدند. بهروزی راد از جمله این نفرات بود که در پرتغال به مرحله فینال راه یافت و در نهایت هم ششم شد.

شهلا بهروزی راد چهار سال پیش با کسب عنوان ششم در مسابقات دنیای ایتالیا برای اولین بار صاحب سهمیه پارالمپیک شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10867

به "حضور پاراقایقران ایران در مسابقات آزمایشی پارالمپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پاراقایقران ایران در مسابقات آزمایشی پارالمپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید