حیاط ویلای خود را با سایبان برقی زیبا تر کنید!

به گزارش بلاگ پو، چرا به سایبان برقی حیاط ویلا احتیاج داریم؟

در وهله اول باید توجه داشته باشید که سایبان برقی تنها برای ایجاد سایه به کار برده نمی گردد. بلکه گاهی اوقات به فضایی برای گرد هم آمدن خانواده و دوستان احتیاج است. سایبان برقی می تواند با فشردن یک دکمه این فضا را برای شما فراهم کند. به یاری یک سایبان برقی حیاط ویلا و چند عدد مبلمان راحتی می توانید فضایی دنج و لذت بخش برای خود فراهم کنید. فضای خود را از باد و باران و تابش مستقیم نور در امان نگه دارید و حتی در کنار باربیکیو فضایی برای آماده سازی غذا و صرف آن در نظر بگیرید.

حیاط ویلای خود را با سایبان برقی زیبا تر کنید!

سایبان برقی حیاط را می توانید بر فراز مبلمان، باربیکیو، تاب و استخر قرار دهید. حتی در صورتی که پارکینگ ندارید، می توانید فضایی برای پارک کردن اتومبیل خود تهیه کنید. نکته مثبت این است که با فشردن یک دکمه می توانید سایبان را جمع نموده و کارایی مکان را متناسب با میل و احتیاج خود تغییر دهید.

سایبان برقی حیاط ویلا در کنار استخر

در صورتی که در حیاط ویلای خود دارای استخر هستید، نصب یک سایان حیاط ویلا ضروری ترین اقدامی است که باید انجام دهید. در عمل بدون سایبان، استخر ویلای شما نصف کارایی خود را از دست می دهد. استراحت در کنار استخر یکی از لذت بخش ترین لحظاتی است که می توانید در کنار خانواده خود تجربه کنید.

سایبان برقی استخر ویلا در صورتی که در مجاورت استخر نصب گردد می تواند به راحتی باز و بسته گردد. بنابراین هر زمان که مایل بودید می توانید با باز کردن سایبان فضایی برای استراحت در سایه فراهم کنید و در عوض هر گاه که می خواهید از استخر بهره ببرید می توانید با بستن آن موجب تابش نور به استخر و فضای اطراف آن و در نتیجه گرم شدن آب استخر شوید.

خرید سایبان برقی حیاط ویلا از نایس سایبان

مجموعه نایس سایبان، سایبان برقی حیاط شما را با مواد محافظت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش و ضد آب می سازد. همه درزها دو جوش یا دوخته می شوند. تمام نقاط تحت فشار مانند گوشه ها دارای مواد دوگانه و جوش های تقویت شده برای مقابله در برابر بادهای شدید با هرگونه ساییدگی بر روی قاب هستند.

به جز استفاده از سایبان برقی حیاط ویلا علاوه، می توانید با تهیه یکی از سازه های سبک و قابل حمل نایس سایبان، سایبان خود را به ساحل یا پارک بیاورید. سایبان های قابل حمل در عرض چند دقیقه تنظیم می شوند. بعضی از آن ها حتی به راحتی در صندوق عقب بیشتر خودروهای کوچک جا می گیرند.

با این حال استفاده از سایبان برقی مزایای خاص خود را دارد. گفتنی است که این سایبان ها در نبود برق هم کاربر خود را حفظ می نمایند. در صورت قطع برق می توانید شاسی مربوطه را فعال نموده و به صورت دستی اقدام به باز یا بسته کردن سایبان نمایید.

مزایای سایبان برقی حیاط ویلا

یک سایبان به جز ایجاد سایه و محلی برای در امان ماندن از تابش مستقیم آفتاب مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

هزینه ارزان

تهیه یک آلاچیق چوبی بسیار وسوسه برانگیز است. با این حال ساخت آلاچیق هزینه بالایی دارد. ضمناً ساخت و نصب آن ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد. بنابراین گاهی اوقات استفاده از یک روش جایگزین می تواند رجحان های زیادی داشته باشد. سایبان برقی حیاط ویلا می تواند جایگزین مناسبی برای آلاچیق های کلاسیک به شمار رود.

تنوع در مقدار

  • این محصولات در مقدار های مختلفی عرضه می شوند تا تقریباً با فضای مورد احتیاج همه مطابقت داشته باشند. فرقی ندارد که حیاط ویلای شما بزرگ باشد یا کوچک. در هر صورت یک سایبان متناسب با احتیاج شما وجود دارد.

تناسب با هر سلیقه

برای انتخاب رنگ و طرح سایبان برقی حیاط ویلا گزینه های بسیاری دارید. انتخاب از میان رنگ های موجود، متناسب با هر سلیقه ای بوده و با هر نوع دکوراسیون خارجی همخوانی دارد. در صورتی که می خواهید ترکیب رنگی خاصی را در حیاط خود پیاده سازی کنید، یا حتی اصول بیشتری در طراحی حیاط خود مد نظر دارید، سایبان برقی برترین انتخاب شماست.

سایبان برقی را در انواع طرح ها می توان ارائه کرد. البته عموما فرم های مستطیلی و یا مربعی برای این سایبان ها در نظر گرفته می شوند.

همخوانی سایبان برقی حیاط ویلا با انواع دکوراسیون

در حیاط خود به سایه احتیاج دارید اما نمی خواهید درخت بکارید؟ بعضی از افراد ترجیح می دهند دکوراسیون کم ارتفاع برای حیاط ویلای خود در نظر بگیرند. درختچه های کوتاه قد می توانند ظاهری مدرن و تمیز به خیاط شما ببخشند. با این حال شاید بهتر باشد که فکری به حال سایه مورد احتیاج در حیاط هم بکنید. در چنین مواردی استفاده از سایبان برقی حیاط ویلا برترین انتخاب است.

چنین سایبان هایی با هر نوع دکوراسیونی مطابقت دارند. بنابراین چه حیاط شما دارای گیاهان مرتفع و درخت های بلند باشد چه گیاهان کوتاه قد داشته باشید، نصب یک سایبان برقی حیاط ویلا مزایای بسیاری برای شما به همراه خواهد داشت.

پارچه سایبان برقی حیاط

یکی از اجزای بسیار مهم سایبان برقی حیاط پارچه به کار رفته در آن است. از آنجا که این نوع سایبان در فضای باز و در معرض نور آفتاب و بارندگی واقع شده است، باید به جنس پارچه آن توجه و دقت خاصی داشته باشید. طراحان امروزه از پارچه هایی با جنس های متفاوت استفاده می نمایند. یکی از پارچه های استفاده شده در ساخت این نوع سایبان پارچه پی وی سی می باشد. این نوع پارچه از از چند لایه ساخته شده است. بعلاوه پارچه پی وی سی (PVC) یک نوع پارچه ضد آب می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل جوی مانند باران و برف دارد.

از دیگر پارچه هایی که به طور گسترده در ساخت این نوع سایبان ها مورد استفاده قرار می گیرد می توان به پارچه اکریلیک اشاره نمود. پارچه اکریلیک دارای بافتی پلاستیکی بوده و بسیار سبک و نرم است. در ساختار این نوع سایبان پایه مقاوم استفاده شده است، از اینرو می توان در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کرد. سایبان برقی حیاط نیز برای پارکینگ و به منظور محافظت از خودروها قابل استفاده است. استفاده از پارچه های با کیفیت تأثیر بسیار زیادی بر دوام و ماندگاری سایبان ها دارند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 11 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 71429

به "حیاط ویلای خود را با سایبان برقی زیبا تر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیاط ویلای خود را با سایبان برقی زیبا تر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید