خبرنگاران انتخابات با مشارکت مطلوب مردم سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است

به گزارش بلاگ پو، زاهدان- خبرنگاران- رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات در امنیت کامل و با مشارکت مطلوب مردم در سطح این استان در حال برگزاری است.

خبرنگاران انتخابات با مشارکت مطلوب مردم سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است

علی زینی وند شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: هیچ گونه رخداد منفی در حوزه های انتخابیه در سیستان و بلوچستان وجود ندارد و انتخابات به نحو مطلوب در سطح حوزه های انتخابیه این استان در حال برگزاری است.

وی گفت: براساس بازدیدهای میدانی و گزارشات فرمانداران شهرستان ها، مشارکت مردم در پای صندوق های رای مطلوب است.

رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان از مردم خواست حضور خود در پای صندوق های رای را به ساعات پایانی موکول نکنند زیرا در این ساعات هم به دلیل ازدحام جمعیت، صف های طولانی و هم با توجه به دستگاه احراز هویت هوشمند راس ساعت 24 رای گیری متوقف می شود.

وی در خصوص تمدید ساعت انتخابات نیز اظهار داشت: براساس قانون انتخابات ساعت اخذ رای معمولا ساعت 10 است که به تدبیر وزارت کشور و تصمیم استانداران این ساعت تمدید می شود.

زینی وند با بیان اینکه داشتن کارت ملی و اصل شناسنامه برای اخذ رای گیری الزامی است، اضافه کرد: در روزهای گذشته ثبت احوال برای متقاضیان خارج از نوبت شناسنامه صادر کرده است.

وی ادامه داد: در مناطق سیلزده نیز پایگاه های ثبت احوال مستقرند و اگر اطلاعات رای دهندگان در سیستم جامع ثبت احوال احراز شود و شرایط صدور شناسنامه داشته باشند در اسرع وقت و در زمان باقی مانده برای آنها شناسنامه صادر می شود اما داشتن اصل شناسنامه برای اخذ رای الزامی است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20319

به "خبرنگاران انتخابات با مشارکت مطلوب مردم سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتخابات با مشارکت مطلوب مردم سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید