خبرنگاران باستانی کاران همدانی به استقبال محرم رفتند

به گزارش بلاگ پو، همدان- خبرنگاران- 200 باستانی کار همدانی روز آدینه با برگزاری آیین سیاه پوشان و با رعایت پروتکل های بهداشتی به استقبال محرم رفتند.

خبرنگاران باستانی کاران همدانی به استقبال محرم رفتند

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این ایین که در استادیوم شهدای قدس برگزار گردید، گفت: دستگاه ورزش استان آمادگی لازم برای در اختیار قرار دادن فضاهای روباز و سالن های عظیم ورزشی در برگزاری مراسم های مذهبی در این ایام را دارد.

محسن جهانشیر با تاکید بر ترویج شور و شعور حسینی در بین آحاد جامعه به ویژه قشر ورزشکار گفت: مکان های ورزشی استان همدان با تایید ستاد کرونا و همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به هیات های مذهبی متقاضی تحویل خواهد یافت.

وی بیان نمود: هیات های مذهبی که دارای مجوز از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند می توانند از فضاهای ورزشی برای برگزاری آیین های سوگواری دهه محرم بهره مند شوند.

جهانشیر اظهار داشت: هیات های ورزشی استان همدان نیز حضوری پرشور در برنامه های سوگواری دهه محرم خواهند داشت و تدابیر لازم پیرامون رعایت پروتکل های بهداشتی در این زمینه اتخاذ شده است.

استان همدان دارای 50 هیات ورزشی و بیش از 85 هزار ورزشکار سازمان یافته است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32673

به "خبرنگاران باستانی کاران همدانی به استقبال محرم رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باستانی کاران همدانی به استقبال محرم رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید