خبرنگاران سهم زنان خودسرپرست خوزستان در مبارزه با کرونا؛ تولید22 هزار دستکش و گان

به گزارش بلاگ پو، اهواز - خبرنگاران- مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: بیش از 22 هزار دست لباس یک بار مصرف برای پرستاران(گان) و دستکش ، برای مقابله با ویروس کرونا، توسط زنان خودسرپرست گروه های همیار زیرپوشش بهزیستی خوزستان فراوری شد.

خبرنگاران سهم زنان خودسرپرست خوزستان در مبارزه با کرونا؛ تولید22 هزار دستکش و گان

غلامرضا صدیق راد روز یکشنبه در گفت و تو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود:باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سطح خوزستان با مشارکت موسسات خیریه و گروه های همیار زنان خودسرپرست و کلینیک های مددکاری زیرنظارت بهزیستی در بعضی از شهرستان های استان کارگاه های فراوریی راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: این کارگاه ها به صورت روزانه فعال بوده و اقلامی نظیر ماسک، گان ، روکش تخت، روبالشی و روکش کفش در آنها فراوری می گردد.

مدیرکل بهزیستی خوزستان ادامه داد: از زمان راه اندازی این کارگاه ها تا به امروز حدود چهار هزار دست گان، 14 هزار عدد ماسک، 2 هزار و 500 عدد روکش کفش،2هزار روکش تخت و 300 دست روبالشی فراوری و بین خانواده های زیرپوشش و بیمارستان ها توزیع شده است.

وی ادامه داد: توزیع سه هزار و 500 پک بهداشتی شامل الکل، افروز، وایتکس، مایع دستشویی و ظرفشویی به ارزش هر پک سه میلیون ریال، و پنج هزار سبد غذایی هر کدام به ارزش چهارمیلیون ریال شامل ماکارونی، قند، چای ،برنج و یکهزار و 400 پوشاک بچه و اقلام دارویی از جمله ویتامین دی و کلسیم با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان از دیگر خدماتی است که توسط زنان سرپرست خانوار در ایام شیوع ویروس کرونا ارایه شده است.

به گزارش خبرنگاران ویروس کرونا که کووید - 19 نیز نامیده می گردد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تا به امروز به بیش از 200 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 خرداد 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23336

به "خبرنگاران سهم زنان خودسرپرست خوزستان در مبارزه با کرونا؛ تولید22 هزار دستکش و گان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سهم زنان خودسرپرست خوزستان در مبارزه با کرونا؛ تولید22 هزار دستکش و گان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید