خبرنگاران مربی تیم فوتبال جوانان: هنوز به سطح مطلوب نرسیدیم

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- مربی تیم فوتبال جوانان گفت: هنوز به سطح مطلوبی نرسیدیم و کار بسیار سختی در تاشکند داریم. ملاقات اول مقابل ازبکستان می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

خبرنگاران مربی تیم فوتبال جوانان: هنوز به سطح مطلوب نرسیدیم

به گزارش خبرنگاران، امین راستی روز آدینه پس از نخستین ملاقات جوانان در جام حافظان سلامت و پیروزی مقابل تیم امید پیکان گفت: جا دارد در ابتدا تشکر کنم از کمیته فنی و جوانان فدراسیون که زمینه برگزاری این تورنمنت را فراهم کرد و همچنین تیم نوجوانان که سه بازی تدارکاتی خوب را با وجود محدودیت های ناشی از بحران کرونا تجربه کرد.

وی اضافه نمود: هیچ چیزی در این مقطع به اندازه بازی تدارکاتی برای ما مفید نیست و به کادر فنی هر دو تیم یاری نمی نماید. همچنین جا دارد از سیروس پورموسوی و همکارانش تشکر کنم که در مرحله مقدماتی تیم را راهنمایی کردند و امیدوارم ما هم با راهنمایی پرویز مظلومی در دور نهایی پیروز باشیم و بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

مربی تیم فوتبال جوانان اضافه نمود: کار ما در این مرحله برای رساندن بازیکنان به شرایط بازی و آمادگی مطلوب بسیار سخت بود، اما تمرینات خوبی داشتیم و کوشش می کنیم رفته رفته به شرایط مسابقه برسیم. بازی اول هم بسیار مفید بود اگرچه بازیکنان تمرینات سنگینی داشتند و هنوز آمادگی مناسب را ندارند با این وجود عملکرد خوبی داشتند و تیم حریف هم انگیزه زیادی داشت. فکر می کنم در هر بازی شرایط تیم بهتر خواهد شد و مظلومی هم می تواند نفرات مورد نظر خود را بر اساس عملکردی که در بازی ها دارند، انتخاب کند.

وی اعلام کرد: هنوز به سطح مطلوبی که در نظر داریم، نرسیده ایم اما امیدوارم در بازی های بعدی شرایط جسمی بازیکنان هم بهتر باشد. کار اصلی ما در اردوی بعدی آغاز می گردد که با شناسایی شاکله اصلی تیم می توانیم، برنامه های فنی و تاکتیکی مورد نظر را اجرا کنیم. باید بدانیم در تاشکند کار بسیار سختی داریم و بازی اول مقابل ازبکستان می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. بازیکنان باید اهمیت و حساسیت این بازی ها خصوصا مسابقه اول را درک نمایند.

تیم فوتبال جوانان ایران خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان که حکم انتخابی جام جهانی را دارد آماده می نماید. چهار تیم آسیایی می توانند به این مسابقات راه پیدا نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32445

به "خبرنگاران مربی تیم فوتبال جوانان: هنوز به سطح مطلوب نرسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی تیم فوتبال جوانان: هنوز به سطح مطلوب نرسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید